Przetargi.pl
Budowa czterowlotowego ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II i ul. Letniej oraz Budowa kanalizacji deszczowej w Michelinie w ramach jednego zadania inwestycyjnego.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterowlotowego ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II i ul. Letniej oraz Budowa kanalizacji deszczowej w Michelinie w ramach jednego zadania inwestycyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie realizowane będzie na podstawie trzech dokumentacji projektowych z czego pierwsza z nich obejmuje odcinek ul. Al. Jana Pawła II ,ulicy Letniej we Włocławku uwzględniające dojazd do marketu; druga obejmuje ulicę Deszczową i teren Pomnika Powstania Styczniowego, ul. Skrajną i Mielęcińską; trzecia obejmuje ul. Szkolną i teren szkoły. Powyższa inwestycja obejmuje: Dla dokumentacji pierwszej: przebudowę geometrii skrzyżowania, przebudowę jezdni, przebudowę chodników, przebudowę zatoki autobusowej, przebudowę zjazdów do posesji, przebudowę ścieżki rowerowej, urządzenie terenu zieleni, przebudowę oświetlenia dla projektowanego skrzyżowania, przebudowę kanalizacji teletechnicznej, przebudowę kanalizacji deszczowej, wycinkę kolidującego z planowanym układem zadrzewienia. Dla dokumentacji drugiej: Budowę kolektora deszczowego, budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w Al. J. Pawła II, z odprowadzeniem wód deszczowych do kanału KD 600 przed istniejącą przepompownią wód deszczowych w ul. Letniej, przełączenie istniejących wpustów deszczowych w Al. J. Pawła II, przebudowa istniejącej pompowni w zakresie wydajności- dostosowanie jej do nowych warunków, odtworzenie konstrukcji elementów drogi: jezdni, ścieżki rowerowej, chodnika dla pieszych oraz zatok autobusowych w ramach odbudowy jezdni po wykonaniu kanalizacji deszczowej, w ulicach: Skrajnej, Mielęcińskiej i Al. Jana Pawła II. Dla dokumentacji trzeciej: Budowę kanalizacji deszczowej wraz z pompownią wód deszczowych z możliwością przyszłościowego włączenia kanalizacji deszczowej z terenu Szkoły Podstawowej nr 19, przełączenie istniejących wpustów włączonych obecnie do studni chłonnych - do projektowanego kanału, wykonanie zasilania energetycznego pompowni wód deszczowych na terenie szkoły działka 40 KM 11, wykonanie zjazdu z ulicy Modrej, stanowiska postojowego umożliwiającą obsługę techniczną pompowni wód deszczowych, odtworzenie konstrukcji jezdni ulicy Szkolnej w ramach odbudowy jezdni po wykonaniu kanalizacji deszczowej, roboty rozbiórkowe, wycinkę drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres prac, określone zostały w wymienionych powyżej dokumentacjach projektowych oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi i wydanymi pozwoleniami na budowę. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności wymienionych dokumentacji, wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania na ich podstawie robót również na własny koszt. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: - Skoordynowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie frontu robót tak, aby zapewnić ciągłą przejezdność w ciągu ulicy Al. J. Pawła II, do minimum ograniczyć brak dostępu do funkcjonujących podmiotów gospodarczych (m. in. sklep Biedronka, placówka Poczty Polskiej, hurtownia elektryczna EL-MAK) - likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej. - odtworzenie nawierzchni, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji). - wymianę bądź naprawę odcinków kolektora deszczowego, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej, a których stan techniczny oceniony w toku robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego wskaże na taką konieczność, - utrzymanie ruchu na Al. Jana Pawła II w toku budowy ronda (Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia ulicy) oraz bieżące utrzymanie i naprawy odcinka jezdni, chodnika po których odbywa się ruch. - wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia - uwzględnić skoordynowanie prac w przypadku konieczności wykonania dodatkowego zjazdu, nieujętego w dokumentacji projektowej na koszt inwestora. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi i wydanymi pozwoleniami na budowę. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności wymienionych dokumentacji, wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania ich również na własny koszt. Gdziekolwiek w dokumentacji, STWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. Okres rękojmi wynosi 48 miesięcy, z wyjątkiem zieleni i oznakowania poziomego, dla których okres ten ustalono na 24 miesiące, od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia usterek i wad określonych w protokole odbioru końcowego. Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 16 000,00 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach