Przetargi.pl
Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Siedliska, Świderki, Wola Bystrzycka i Wólka Domaszewska, Gmina Wojcieszków

Gmina Wojcieszków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-411 Wojcieszków, ul. Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 554 299 , fax. 257 554 123
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszków
    ul. Kościelna 38
    21-411 Wojcieszków, woj. lubelskie
    tel. 257 554 299, fax. 257 554 123
    REGON: 55016600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Siedliska, Świderki, Wola Bystrzycka i Wólka Domaszewska, Gmina Wojcieszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Siedliska, Świderki, Wola Bystrzycka i Wólka Domaszewska, Gmina Wojcieszków”. Otwarte strefy aktywności zlokalizowane będą na następujących miejscowościach: Wólka Domaszewska – działka o nr ewidencyjnym 12, obręb 0018; Świderki – działka o nr ewidencyjnym 60, obręb 0013; Wola Bystrzycka – działka o nr ewidencyjnym 96/10, obręb 0017; Siedliska – działka o nr ewidencyjnym 932, obręb 0012; Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I zamówienia - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska; Część II zamówienia - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowościach Siedliska i Wola Bystrzycka;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, albo oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy; b. Wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy oraz określeniem adresu i siedziby; c. Ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; d. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy powinny być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: a. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - składa pisemnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia danego wykonawcy; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składa pisemnie ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy; Wykonawcy i podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w rozdziale 7 cześć I.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach