Przetargi.pl
Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu

GMINA KSIĘŻPOL ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846877419 , fax. 846877432
  • Data zamieszczenia: 2024-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KSIĘŻPOL
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 846877419, fax. 846877432
    REGON: 950369095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska piłkarskiego ze sztuczna nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im Jana Pawła II w Księżpolu o wym. 45 x 90m + pasy bezpieczeństwa, wraz oświetleniem, ogrodzeniem i wyposażeniem oraz przebudową sieci elektrycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 207/13 w Księżpolu. W skład infrastruktury wchodzi: 1) Budowa boiska do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni trawiastej, 2) Budowa piłkochwytów o wysokości 8,0 i 6,0m, 3) Budowa sieci wodociągowej dn90 od istniejącej sieci wodociągowej w punkcie W2 do punktu W3, 4) Budowa sieci wodociągowej dn110 od istniejącej sieci wodociągowej w punkcie T1 do punktu W1, 5) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej od proj. studzienki w punkcie S1 do studzienki S6 na istn. sieci KS, 6) Usunięcie kolizji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 7) Zabezpieczenie rurą osłonową istniejącej linii kablowej zgodnie z warunkami usunięcia kolizji wystawionymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej,8) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej,9) Oświetlenie kompleksu, 10) Linia kablowa zasilająca,11) Wyposażenie boiska.2. Boisko do gry w piłkę nożną o wym. 45 x 90m + pasy bezpieczeństwa z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi: mata elastyczna, trawa syntetyczna i wypełnienie – ze względu na ograniczoną ilość znaków opis znajduje się w SWZ ( Rozdział 4 pkt 2-6) wraz z załącznikami 3. W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Wykonawca, pod rygorem odstąpienia od umowy o roboty budowlane z przyczyn leżących po jego stronie, złoży wymienione w Rozdziale 4 pkt 7 SWZ dokumenty na etapie dostaw, przed wbudowaniem. Złożone dokumenty wymagają uzyskania akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego - ze względu na ograniczoną ilość znaków opis znajduje się w SWZ( Rozdział 4 pkt. 7) wraz z załącznikami . 4. Piłkochwyty o wysokości 6,0 i 6/8m. Piłkochwyty na słupkach z profila stalowego, malowane proszkowo 80x80mm zakończony daszkiem plastikowym. Piłkochwyty systemowe. Wysokość piłkochwytu (po zamontowaniu) 6m lub 6/8m. Rozpiętość pomiędzy słupami zewnętrznymi zgodnie z rysunkiem. Wypełnienie piłkochwytu - siatka ochronna polietylenowa.5. Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy1) Bramki do piłki nożnej aluminiowe 7,32x2,44m, głębokość siatki 2 m, 2) Kabiny dla zawodników rezerwowych z pokryciem ze szkła akrylowego.6. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w SWZ, dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz uzupełniających dokumentację w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. Przedmiar robót służy jako ułatwienie do wykonania kalkulacji cenowej jako dokument pomocniczy. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki określone w dokumentacji projektowej, SST, SWZ oraz inne wg wykonawcy uwarunkowania mające wpływ na cenę oferty. Koszt wykonania badań powykonawczych określonych w ust. pkt 11 ppkt. 3 SWZ lub innych nieujętych w przedmiarach robót a wynikających z dokumentacji projektowej należy doliczyć do wybranych pozycji w przedmiarze robót.7. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) wykonywaniu robót ziemnych;b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;c) wykonywaniu nawierzchni boiska, opasek;d) wykonywanie robót w zakresie dotyczącym sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ,e) wykonywaniu robót dotyczących wznoszenia ogrodzeń, piłkochwytów i zagospodarowania terenu,f) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego; g) wykonywaniu wszelkich prac montażowych i elektrycznych, h) pracach wykończeniowych; i) transportem;j) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.2) Wymóg, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osoby kierownika budowy i kierowników robót.3) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Realizując Inwestycję Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w zakresie tej Inwestycji osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym minimalnymi wymaganiami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol,Lubelski Bank Spółdzielczym Oddział w Księżpolunr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001z adnotacją „Wadium - Budowa boiska przy SP w Księżpolu „ Znak sprawy: CUW.251.6.2024”.5. Zamawiający zaleca by wpłaty wadium były dokonywane z znacznym wyprzedzeniem ze względny na powstanie ryzyka opóźnienia związanego z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania z ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.7. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy wskazać Gmina Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium – płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.10. W gwaranci lub poręczeniu musi zostać podany adres e-maila oraz adres pocztowy, na który zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.11. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nie może być utrudnione. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.12. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.13. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami następuje w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:a) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont boiska polegający na wykonaniu boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z oświetleniem i ogrodzeniem i/lub piłkochwytami o wartości co najmniej na kwotę min. 1 200 000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,,b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona w zakresie prowadzenia nadzoru nad wykonaniem prac tj.:• osobą pełniącą funkcję kierownika budowy z doświadczeniem zawodowym min. 4 lat, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,• osobą pełniącą funkcję kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lat, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,• osobą pełniącą funkcję kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lat, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach