Przetargi.pl
Budowa części ul. Leśnej oraz ul. Podgórze w Pakosławiu

Gmina Pakosław ogłasza przetarg

  • Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakosław
    ul. Kolejowa 2
    63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
    REGON: 41105075800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakoslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa części ul. Leśnej oraz ul. Podgórze w Pakosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie części ul. Leśnej oraz ul. Podgórze w Pakosławiu. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, usunięcie drzew, rozbiórka elementów dróg; 2) Roboty ziemne – wykonanie wykopów i nasypów; 3) Odwodnienie korpusu drogowego – kanalizacja deszczowa: studzienki ściekowe, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; 4) Wykonanie podbudowy – koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego, podbudowa i ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem; 5) Ułożenie nawierzchni betonu asfaltowego – warstwa ścieralna i wiążąca; 6) Roboty wykończeniowe – umocnienie skarp i rowów, pobocze utwardzone kruszywem łamanym; 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu -– oznakowanie poziome i pionowe, rejestrator prędkości; 8) Elementy ulic – ustawienie krawężników betonowych, ściek uliczny z betonowej kostki brukowej; 9) Pozostałe koszty – badanie zagęszczenia podłoża drogowego, koszt zabezpieczenia czasowej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: - dokumentacji projektowej wraz z załącznikami , w tym wydanymi decyzjami i uzgodnieniami, - przedmiaru robót wraz z kosztorysem ofertowym, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016r, poz.359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Jutrosin O/Pakosław 20 8674 0009 1300 0101 2000 0040 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie jest wymagane posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń i dokumentów podanych wyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podanych dokumentów: a) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) – załącznik nr 1 do SIWZ, b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, c) Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.4.1.-6.4.2. Oświadczenie z pkt. 6.1.2. SIWZ (z informacją dot. ww. podmiotu) Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach