Przetargi.pl
Budowa cmentarza komunalnego w m. Kryniczno gm. Wisznia Mała – etap I

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa cmentarza komunalnego w m. Kryniczno gm. Wisznia Mała – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa cmentarza komunalnego w Krynicznie – etap I” obejmujące: a) Wykonanie sieci drenażu odwadniającego; b) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód deszczowych i drenażowych do rowu melioracyjnego RL3 (w zakresie od studni D13 do wylotu do rowu RL3); w tym wykonanie dodatkowej studni betonowej o śr. 1000 połączeniowej (z dodatkowym zaślepionym odejściem w kierunku starego cmentarza); c) Wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym; d) Zdjęcie warstwy humusu i wykonanie nasypu; e) Wykonanie muru oporowego od strony boiska. f) Usunięcie kolizji z kablami teletechnicznymi (likwidacja sieci, założenie rur osłonowych); g) Inspekcję kamerą video wykonanej sieci kanalizacji deszczowej. h) Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego ul. Wiosennej. i) Wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa: 2.1. Dokumentacja projektowa 1). Projekt budowlany Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2). Projekt wykonawczy Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Drenaż odwadniający, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 3). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Kanalizacja deszczowa”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 4). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Ogrodzenie”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 5). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – sieć wodociągową”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 6). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Ukształtowanie terenu”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 7). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – branża elektryczna oświetlenie zewnętrzne, kolizje, kaplica”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2.2 Dokumentacja badań podłoża gruntowego: a) Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną dla planowanej rozbudowy cmentarza w miejscowości Kryniczno – wykonana przez „proGeo” Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 45, 50-451 Wrocław. b) Uzupełniająca dokumentacja badań podłoża gruntowego dla planowanej przebudowy cmentarza wykonana przez „proGeo” Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 45, 50-451 Wrocław. c) Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną dla drogi gminnej na działce nr 32/10 obręb Kryniczno, ul. Wiosenna w Krynicznie. 2.3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 2.4 SIWZ wraz z załącznikami. UWAGA!! 1) Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią podstawy do wyceny robót. Załączony przedmiar robót, jest materiałem pomocniczym, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 2) Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – branża elektryczna oświetlenie zewnętrzne, kolizje, kaplica”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ – zwiera większy zakres niż jest przewidziany zakres do wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca w ramach tej dokumentacji wykonuje jedynie kolizje z kablami teletechnicznymi. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia 1) W roku 2019 Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę w wysokości: 283.000,00 zł brutto. 2) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest ustanowić osobę pełniącą funkcję kierownika budowy nad całością wykonywanych robót. 3) Miejsca pracy i drogi transportowe muszą być utrzymane w czystości, a odpady i opakowania na bieżąco sprzątane i składowane w wyznaczonych do tego celu miejscach. 4) Wykonawca – jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), będzie miał obowiązek gospodarowania odpadami powstałymi w toku realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z o odpadach, z uwzględnieniem możliwości zlecenia gospodarowania odpadami innemu podmiotowi zgodnie z art. 27 ust. 2 i nast. ustawy o odpadach. 5) Wylot ze studni D13b w kierunku studni D14 należy zaślepić. 6) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów własnych Wykonawcy, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST). 7) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę 8) Materiały, o których mowa w ust. 1, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami 9) Roboty określone w opisie przedmiotu umowy winny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 10) Wykonawca wykona prace towarzyszące, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie przedmiotu umowy, inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali (1:1000) w 3 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach