Przetargi.pl
Awaryjne inspekcje TV wraz z czyszczeniem kanalizacji deszczowej oraz bezwykopowa miejscowa naprawa kanałów metodą krótkich rękawów poliuretanowych oraz długich rękawów epoksydowych - drogi gminne i powiatowe w Lubinie

Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
    ul. Kilińskiego 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjne inspekcje TV wraz z czyszczeniem kanalizacji deszczowej oraz bezwykopowa miejscowa naprawa kanałów metodą krótkich rękawów poliuretanowych oraz długich rękawów epoksydowych - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia są awaryjne inspekcje TV wraz z czyszczeniem kanalizacji deszczowej oraz bezwykopowa miejscowa naprawa kanałów metodą krótkich rękawów poliuretanowych oraz długich rękawów epoksydowych - drogi gminne i powiatowe w Lubinie. 2/ Zakres prac przewidziany do wykonania: a) inspekcje TV kanalizacji deszczowej w zakresie średnic od DN 150 do DN 1000 mm z płytą CD/DVD i ekspertyzą techniczną w oprogramowaniu WIN.CAN 8.0. Zakres robót wykonywanej inspekcji powinien zawierać zapis na płycie CD/DVD, raport pisemno - graficzny wraz z mapą na której zostaną opisane czyszczone odcinki oraz opinie stanu technicznego kanalizacji. Raport pisemno - graficzny powinien zawierać: zleceniodawcę, nazwę obiektu, opis kanału (materiał, przekrój, długość odcinka poddanego inspekcji, kierunek jazdy kamery, spadek kanału, grafikę spadku), grafikę odcinka z lokalizacją ewentualnych uszkodzeń i przykanalików wykonanych kamerą satelitarną do przyłączy, b) hydrodynamiczne czyszczenie kanalizacji z piasków, osadów, kamieni wraz z wydobyciem i utylizacją osadu w zakresie średnic DN 150 ÷ 1000 mm, c) wykonanie pakerów o długości 0,5 do 1,5 m w przypadku wystąpienia nieszczelności na złączach kielichowych. Nie można wykluczyć również pęknięć rur kanalizacyjnych, które w trakcie czyszczenia mogą spowodować powstanie poważnego zatoru na sieci i konieczność natychmiastowego przystąpienia do prac naprawczych, bezwykopowych w/w pakerami, d) na uszkodzonych połączeniach kanału głównego z przyłączami należy zamontować packero-kapelusz (packer o dł. 0.4 mb połączony z kapeluszem o dł. 0.3 mb), e) prace frezowe – na odcinkach kanalizacji deszczowej mogą wystąpić korzenie, stwardniałe osady, progi betonowe, wystające trójniki, pręty stalowe, połamane rury i inne przeszkody ograniczające średnicę kanału, które należy usunąć robotem frezowym pod kontrolą kamery TV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować będzie cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2/ Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach