Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977). Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977). Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977) Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres : Etap I - przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej w ciągu DW 977 odc. 210 km 0+129-0+801 2) Wymagania do dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) dla zakresu robót, dla których wymagane jest uzyskanie ostatecznej decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej ZRID należy wykonać Projekt budowlany, (wraz z projektami przebudowy mediów kolidujących z projektowanymi drogami, uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego – jeśli jest wymagane) – projekt zagospodarowania ternu sporządzić na mapach sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych 1:500, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem, o którym mowa w art.12. ust.7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane -5 egz. b) Sporządzenie projektów podziałów nieruchomości dla celów realizacji inwestycji w oparciu o ZRID ( ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 6 egz. c) wykonanie projektów wykonawczych z podziałem na branże - po 4 egz. d) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu – 3 egz. e) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu- 3 egz. f) wykonanie badań geotechnicznych oraz określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego – 5 egz. g) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz. h) przedmiar robót z podziałem na branże - po 3 egz. i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. j) przygotowanie materiałów /inwentaryzację zieleni na wycinkę kolidujących drzew – jeśli wymagana, k) wszystkie inne niezbędne decyzje, uzgodnienia, opinie wymagane prawem. 3) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych egzemplarzy dokumentacji projektowej narzuconych na etapie uzgodnień i decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania w ramach realizowanej umowy. 4) Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej – ( Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) 5) Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo do występowania w imieniu Zamawiającego. Przed złożeniem wniosku o ZRID należy projekt uzgodnić z Zamawiającym oraz Zarządcą Drogi. 6) Dokumentacje projektową Wykonawca dostarczy w formie papierowej w ilości egz. j.w. oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych (formaty: doc, xls, pdf, inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym) 7) Założenia wyjściowe do projektowania: a) dokumentacja projektowa ma umożliwić uzyskanie ostatecznej decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej ZRID oraz wykonanie samych robót budowlanych, b) dokumentację projektową należy tak wykonać, aby parametry dróg i skrzyżowania oraz obiektów inżynierskich umożliwiały prawidłowe ich użytkowanie. Drogi objęte dokumentacją winny umożliwiać dojazdy do działek przyległych, c) dokumentacje projektową należy wykonać z podziałem na branże. Etap II - wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej w ciągu DW 977 odc. 210 km 0+129-0+801 2. Zakres robót do realizacji: 1) Budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej 2) Przebudowę drogi na długości ok. 672m 3) Przebudowę/remont istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych 4) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń drogowych 5) Odtworzenie lub przebudowę ogrodzeń przy posesjach przydrożnych 6) Budowę kanalizacji deszczowej 7) Budowę kablowej sieci oświetlenia ulicznego LED 8) Przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej nN i SN 9) Przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu 3. Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej – ( Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U.2015 poz.2031) oraz wykonanie robót budowlanych. 4. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie dodatkowych badań, w tym geotechnicznych wg potrzeb ( wykonawca zrealizuje dodatkowe badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu) 2) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania zgody na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód, map, sporządzenie projektu podziału wszystkich nieruchomości w zakresie linii rozgraniczających pasa drogowego niezbędnych do kompleksowego wykonania zadania, 3) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów, 5) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów ( na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu robót do PINB) 7) Wykonawca wykona dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno –użytkowym. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w: 1) Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz.380 ze zm)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium, zgodnie z art. 45 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie: 17.000,00 zł brutto ( słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy, tj. 1) w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 – z dopiskiem „Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977) ” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 5 i jego oryginał zostanie złożony w Urzędzie Gminy Moszczenica, przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), 2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, 3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, 4) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony SIWZ 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z odrębnych przepisów, dlatego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach