Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu ul. Morskiej w Chłopach - ETAP I

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 459 830 , fax. 943 459 834
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 459 830, fax. 943 459 834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu ul. Morskiej w Chłopach - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa I etapu ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Morskiej w Chłopach, na podstawie pozwolenia na budowę nr BOŚ.6740.24.2018.KŻ z dnia 4 kwietnia 2018 r. wydanego przez Starostę Powiatowego w Koszalinie. pn. „Budowa ciągu pieszo – rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 3505Z (0355Z) ul. Morska w Chłopach na odcinku od przystanku autobusowego do zjazdu do działki 124 wraz z budową odwodnienia , oświetlenia drogowego, oraz kanalizacji sanitarnej”. Etap I objęty niniejszym zamówieniem obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 0355Z Hm 0+640,40 do Hm 0+751,30 na dz. 50 (od przystanku autobusowego do drugiego przyczółka rowu melioracyjnego -110,9 mb). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty branży drogowej, m.in.: roboty rozbiórkowe, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne ciągu pieszo – rowerowego i zjazdów, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych ciągu pieszo - rowerowego oraz zjazdów, zagospodarowanie zielenią, wyprofilowanie i utwardzenie obu przyczółków pomostu na rowie melioracyjnym; 2) roboty branży sanitarnej, m.in.: rura PVC DN/OD 315 SN8 SDR 34 (lita) - L= 6,0 m; rura PVC DN/OD 250 SN8 SDR 34 (lita) - L= 101,5 m; rura PVC DN/OD 200 SN8 SDR 34 (lita) - L= 8,0 m; studnia bet. DN/ID 1200 z osadnikiem h=0,5m - 2 szt.; studnia bet. DN/ID 1000 - 2 szt.; studnia PP / PVC DN/OD 600 - 2 szt.; wpusty uliczny betonowe DN/ID 500 z osadnikiem H=1,0 m i kratą uchylną - 2 szt.; 3) roboty branży elektrycznej, m.in.: roboty rozbiórkowe (słupy z oprawami-5 kpl), montaż na fundamencie słupów oświetleniowych aluminiowych z wysięgnikiem 1,5 m i pojedynczą oprawą typu LED z programowalnym zasilaczem z profilami czasowymi. (wysokość zawieszenia oprawy 8 m) – 5 kpl; budowa linii kablowej oświetleniowej YAKXs 4x35mm2 – 5mb oraz YAKXs 4x25mm2 -17mb wraz z bednarką uziemiającą 25x4mm – 33mb. Szczegółowy zakres robót określa projekt (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (pomocniczy załącznik nr 5). Sposób wykonania robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6). Rodzaj materiałów ujętych w dokumentacji jest tylko przykładowy. Inwestor dopuszcza stosowanie materiałów zamiennych przy zachowaniu minimalnych parametrów określonych przez projektanta w STWiORB. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami kodeksu pracy osoby wykonujące następujące w zakresie realizacji zamówienia, tj. wykonywania robót budowlanych wyszczególnionych w przedmiarze robót oraz specyfikacjach: z wyłączeniem: prac pomiarowych i badań; prac rozbiórkowych i ziemnych wykonywanych koparką lub spycharką; wywozu dłużyc, karpiny i gałęzi; wywozu i dowozu urobku; oraz transportu materiałów budowlanych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bałtyckim Banku Spółdzielczym w Darłowie I Oddział w Koszalinie nr 73 8566 0003 0600 5418 2005 0008. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być załączony do oferty lub złożony oddzielnie w formie oryginału lub też kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium winien być opatrzony dopiskiem umożliwiającym jego identyfikację z postępowaniem: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Morskiej w Chłopach – etap I. 6. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz można złożyć wraz z ofertą w sposób umożliwiający jego odłączenie lub oddzielnie przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta / Poręczyciela. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta / Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Zasady zwrotu wadium oraz podstawy do jego zatrzymania reguluje art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 10 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach