Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów

Gmina Miechów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, Sienkiewicza 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miechów
    Sienkiewicza 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    REGON: 000523940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Miechów w formule zaprojektuj i wybuduj obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, wykonaniem na jej podstawie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy (zgodnie z warunkami określonymi w decyzji ZRID i wymogami ustawy Prawo budowlane).Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 8/2023/5221/PolskiLad.Zamawiający informuje, że ma zawarte porozumienie z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych. Zgodnie z zapisami tego porozumienia do nadzorowania kontrolowania i dokonywania oceny realizacji jest upoważniony Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie (ZDW). II. Zakres rozwiązań projektowych obejmuje między innymi:1. Wykonanie podziałów geodezyjnych ok. 70 działek prywatnych. Zamawiający oczekuje minimalnej ingerencji w działki prywatne. 2. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla całego zakresu inwestycji.3. Wykonanie badań geotechnicznych.4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach . W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.5. Wykonanie operatu wodnoprawnego. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji – pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.6. Opracowanie inwentaryzacji zieleni i drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew w tym projekt ewentualnych nowych nasadzeń. W przypadku naliczenia opłat z tytułu wycinki, ich koszty obciążają Gminę Miechów.7. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.8. Przebudowę/rozbudowę dróg zgodnie z założeniami wariantu określonego w PFU.9. Budowę ciągu pieszo-rowerowego zgodnie z założeniami określonymi w PFU.10. Budowę zatok autobusowych.11. Budowę kanalizacji deszczowej/elementów odwodnienia terenu.12. Inwentaryzację i przebudowę istniejącej infrastruktury kolidującej z inwestycją.13. Przebudowę sieci, instalacji i obiektów budowlanych kolidujących z zakresem inwestycji zgodnie z otrzymanymi warunkami od ich zarządców.14. Przebudowę istniejących zjazdów. 15. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzgodnieniami. 16. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, jej uzgodnienie (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu).17. Przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, polegającą na przebudowie słupów kolidujących z inwestycją oraz wymianę istniejących opraw oświetleniowych. Doświetlenie istniejących i nowoprojektowanych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów. 18. Uzyskanie wszelkich uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa w tym opinie, pozwolenia, postanowienia i decyzje wymagane przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 311). Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą Miechów a ZDW należy każdorazowo uzgodnić dokumentację projektową z ZDW w zakresie rozwiązań projektowych zadania, w tym projektu budowlanego, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID.19. Uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID20. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. W przypadku konieczności uszczegółowienia/zmiany dokumentacji na etapie wykonywania robot, a zmiany te nie wynikają ze zmiany obowiązujących w trakcie realizacji dokumentacji przepisów prawa Wykonawcy zadania nie będzie przysługiwało w tym zakresie dodatkowe wynagrodzenie.21. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż w układzie technologicznym.22. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.III. W zakresie wykonania robót budowlanych zakres prac obejmuje:1. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie wykonywania zamówienia wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania.2. Zapewnienia przez Wykonawcę zadania objęcia i kierowania budową przez osoby posiadające wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach.3. Przekazania kompletu dokumentów ze strony wykonawcy niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w Organie nadzoru budowlanego.4. Wykonanie całości robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej decyzją ZRID oraz wykonanie zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.5. Po wykonaniu robót budowlanych uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy wraz z zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu do dokonanego zgłoszenia.6. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy na zasadach określonych w Umowie.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zamówienia.8. Opracowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie operatu.Zamawiający informuje, że zgodnie z zawartym porozumieniem z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, roboty budowlane i odbiory będą odbywały się przy udziale inspektora nadzoru ZDW właściwego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach.Szczegółowy zakres zadania w tym dokumentacji projektowej, wykonania na jej podstawie robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe opisuje niniejsza SWZ, Program Funkcjonalno – Użytkowy – załącznik nr 7 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.UWAGA: Podane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca.IV. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym zamówieniem i ceną ofertową obejmują także:1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w tym ogrodzenia, bariery itp.2. Poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.3. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.4. Wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających.5. Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.7. Oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych.8. Po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej :Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę:• obejmującą zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych dla budowy / przebudowy / rozbudowy inwestycji w której zakres wchodziła droga / ścieżka rowerowa / ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości min. 1,00 km.lub• zrealizował roboty budowlane obejmujące budowę / przebudowę / rozbudowę inwestycji w której zakres wchodziła droga / ścieżka rowerowa / ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości min. 1,00 km.Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:• jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Głównego Projektanta, posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej – wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla budowy / przebudowy / rozbudowy inwestycji w której zakres wchodziła droga / ścieżka rowerowa / ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości min. 1,00 km, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej;• jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta w specjalności teletechnicznej, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika robót w specjalności teletechnicznej, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;Uwaga: Projektanci oraz Kierownicy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 628) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach