Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego wzdłuż rzeki Nil, przebudowa ulicy Parkowej, rozbudowa parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą realizowanych w ramach zadania pn. zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Nil w ramach rewitalizacji Miasta Kolbuszowa.

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333, , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, , fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego wzdłuż rzeki Nil, przebudowa ulicy Parkowej, rozbudowa parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą realizowanych w ramach zadania pn. zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Nil w ramach rewitalizacji Miasta Kolbuszowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa ciągu pieszego wzdłuż rzeki Nil, przebudowa ulicy Parkowej, rozbudowa parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą realizowanych w ramach zadania pn. zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Nil w ramach rewitalizacji Miasta Kolbuszowa Inwestycja realizowana jest dzięki współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów: 1) Projektu pn. "Ograniczenie problemów społecznych i gospodarczych w Gminie Kolbuszowa poprzez nadanie nowych lub przywrócenie funkcji zdegradowanym terenom i obiektom wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem ich otoczenia" (zwanym dalej „RPO”) – w ramach 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej RPO WP na lata 2014-2020 na podstawie Umowy numer RPPK.06.03.00-18-0031/18-00 z dnia 17.06.2019 r. 2) Projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Kolbuszowa” w ramach działania 2.5, oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 na podstawie Umowy numer POIS.02.05.00-00-0020/18-00 II. Lokalizacja: działki nr ewid.: 1479, 1466/1, 1480/2, 1480/10, 1487, 1488, 1480/12, 1483/6, 1478, 1466/2, 1265, 2332/1, 2377 – jedn. ewid. Kolbuszowa, obręb Kolbuszowa III. Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45314300-4 – Instalowanie infrastruktury okablowania 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych … IV. Zakres robót: Szczegółowy zakres robót precyzuję projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz przedmiary robót. W branży elektrycznej i teletechnicznej zakres robót precyzuje projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. Przedmiary mają charakter pomocniczy. Obszar opracowania to teren pomiędzy rzeka Nil (na wschodzie) a drogą gminną – ulicą Narutowicza (na zachodzie), oraz przeprawą drogową przez rzekę Nil (na południu), a cmentarzem parafialnym (od północy), oraz dojściem do przedmiotowego obszaru od drogi krajowej nr 9 – ulicą Parkową. Zakres inwestycji obejmuje: Zadanie nr 1 – Przebudowa ul. Parkowej - Strefa V: 1) Przebudowę ul. Parkowej na długości ~185m (od km ~0+010) z asfaltowej na kostkę betonową gr 8 cm, wraz z odwodnieniem powierzchniowym ściekiem betonowy z wykonaniem separacji ruchu pieszych i rowerzystów. Jezdnia ul. Parkowej obramowana krawężnikiem betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10. 2) Rozbiórka i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm przed budynkiem szaletów miejskich. 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm pod stojaki rowerowe. Dostawa i montaż stojaków na rowery – 15 stanowisk. 4) Wykonanie oporu dla kostki – z obrzeży betonowych 8x30cm, cokołu ogrodzenia szkoły i ławek na podmurówkach – wg Projektu Zagospodarowania Terenu. 5) Wykonanie ścieku z kostki betonowej – w granicy separacji ruchu pieszych i rowerów. 6) Rozbiórka istniejącego ogrodzenia i budowa nowego wzdłuż Szkoły Podstawowej nr 1, wzdłuż ulicy Parkowej jako kontynuacja i unifikacja ogrodzenia wokół Parku Jordanowskiego. W ogrodzeniu przewidziano bramę wjazdową na teren szkoły, wraz z furtką. Przęsła ogrodzenia osadzone na podmurówce. Podmurówka wykonana z cegły klinkierowej pełnej będzie miała wys. ok. 57 cm w części przęsła B i C, natomiast w części przęsła A i D ok. 42 cm. Słupki stalowe z powtarzalnymi przęsłami. Wysokość projektowanego ogrodzenia – 2,13m. Długość projektowanego ogrodzenia 105m. Kolorystyka RAL 7016. 7) Wykonanie przejścia wyniesionego o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm przy Szkoły Podstawowej nr 1, 8) Demontaż 5 szt. istniejących słupów elektroenergetycznych wraz z oprawami (pojedyncze żerdzie ŻN 3szt, bliźniak ŻN - 1szt, słup rozkraczny (AS) – 1 szt). Słupy z rozbiórki zutylizować, a oprawy i linkę Al przekazać zarządcy sieci. 9) Wykonanie oświetlenia parkowego LED zintegrowanego z ogrodzeniem – 8 szt. lamp parkowych ocynkowanych o wysokości 3 m., kierunkowych 20 W, oraz 1 szt. 4 m. z oprawą dookólną 29 W, malowanych jak ogrodzenie w kolorze RAL 7016, zgodnie z Projektem Wykonawczym. 10) Budowa kanalizacji teletechnicznej jednootworowej Ø 110 mm, z trzema studniami SK-1, o łącznej długości ok. 35 m. 11) Murek ozdobny z cegły klinkierowej z siedziskami z elementów drewnianych. Murki – w formie pięciu odcinków o zróżnicowanej długości (0,8m, 15,8m, 23,4m, 20,5m i 11,5m) rozplanowano na długości ~92,1m. Wysokość murku wraz z siedziskiem (deska gr 4 cm) – 45 cm, szerokość – 1,5 cegły – 38 cm. 12) Remont kładki dla pieszych nad potokiem Nil: a) wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową kostkę brukową gr. 8cm i 6cm, b) wymiana izolacji poziomej konstrukcji żelbetowej, c) uzupełnianie ubytków betonu konstrukcji nośnej i filarów zaprawami PCC, d) uzupełnienie ubytków betonu gzymsu zaprawami polmerowo-cementowymi (PCC), e) uzupełnienie ubytków betonu przyczółków i skrzydeł betonowych zaprawami PCC, f) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych, g) wymiana balustrad wraz z ułożeniem sieci oświetleniowej, h) odtworzenie zabezpieczenia fundamentów przyczółków w formie narzutu kamiennego, i) oczyszczenie brzegów koryta potoku pod mostem. j) oświetlenie – w pochwytach barier bezpieczeństwa, naświetlacze lustra wody RGB. Dobór lamp – typowych, wg ustaleń z Zamawiającym. 13) Odwodnienie – przyłącza do kanalizacji deszczowej z rur PVC-U lite SN8 fi 200, studzienki ściekowe o średnicy fi 500 z osadnkiem bez syfonu wraz z rusztem żeliwnym kl. D-400, studnie rewizyjne o średnicy fi 500 wraz z włazem żeliwnym kl. D-400. 14) Dostawa i montaż infomatu przy budynku szaletów miejskich – wg ustaleń z Zamawiającym. 15) Dostawa i montaż odlewu figurki krokodyla - 1 szt. Małe rzeźby krokodyli (~40 -50 cm) – odlew nieżelazny – analogicznie jak rzeźba znajdująca się na płycie rynku. Zróżnicowane formy – co do pozycji figury, jednolite co do zastosowanego materiału. 16) Wymiana istniejącego oznakowania pionowego. 17) Zabezpieczenie sieci podziemnych rurami ochronnymi fi 110-160. 18) Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem. Zadanie nr 2 – Rewitalizacja terenów w strefie II, III i IV: 19) Rozbudowę parkingu przy cmentarzu parafialnym przy ul. Narutowicza o nowe miejsca postojowe o nawierzchni utwardzonej z płyt betonowych ażurowych 60x40x10cm wraz z jezdnią manewrowa o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, 20) Rozbudowa odwodnienia parkingu oraz jezdni manewrowej – wykonanie nowych studni ściekowych wraz z przyłączami do istniejących studni rewizyjnych na kolektorze deszczowym Dn400 z wylotem do potoku Nil, wraz z wykonaniem systemowego odwodnienia liniowego, 21) Demontaż jednej latarni na parkingu i wykorzystanie jej w nowej lokalizacji. 22) Oświetlenie parkingu – 3 lampy parkowe 5 m – kierunkowe i 4 lampy parkowe dookólne 5 m – na fundamencie prefabrykowanym. 23) Wykonanie separatora substancji ropopochodnych, z by-pass’em zintegrowany z osadnikiem na kanalizacji deszczowej, 24) Wykonanie nawierzchni utwardzonej ciągów pieszych o nawierzchni mineralno-żywicznej od ulicy Parkowej do cmentarza parafialnego, wraz z aranżacją zieleni w ich obrębie jaki i na terenach przyległych, 25) Wykonanie nowych chodników z kostki betonowej – w tym dojść do projektowanych ciągów pieszych – bulwarów w strefie III, 26) Oświetlenie bulwarów lampami dookólnymi ze sterownikami oświetlenia na fundamencie prefabrykowanym o wysokości 4 m – 12 szt. 27) Oświetlenie amfiteatru lampami parkowymi dookólnymi ze sterownikami oświetlenia na fundamencie prefabrykowanym o wysokości 4 m –– 3 szt. oraz sceny oprawami dogruntowymi. 28) Oświetlenie trasy zjazdowej lampą parkową ze sterownikiem oświetlenia na fundamencie prefabrykowanym o wysokości 4 m – kierunkową – 1 szt. 29) Oświetlenie pergoli. 30) Zasilanie fontanny, sceny z rozdzielnią chowaną w ziemi. 31) Wykonanie kanalizacji teletechnicznej do monitoringu wizyjnego. 32) Ułożenie kabla YKY 3 x 4 mm2 w rurze ochronnej wzdłuż kanalizacji teletechnicznej. 33) Wykonanie zabudowy w formie obiektów plenerowych małej architektury – takich jak: a) Stojaki na rowery – 3kpl. na 5 rowerów, b) Pergole drewniane - dla niniejszego zadania zaprojektowano trzy pergole – 6-cio, 5-cio, 4-ro przęsłowe. Konstrukcja drewniana: słupy 14/14cm wysokość 250cm, belki poprzeczne 14/8cm rozpiętość 350cm, połączenia przęseł belki 12/14cm, materiał: modrzew europejski. Elementy drewniane zaimpregnowane ciśnieniowo, dodatkowo pokryte preparatem zabezpieczającym i barwiącym drewno. c) Ławki – 39szt. o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9004, z siedziskiem i oparciem z drewna egzotycznego IROKO olejowane z barwnikiem np. palisander. Ławki o długości ok. 190cm. d) Kosze na śmieci – 20szt. o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9004, z drewna egzotycznego IROKO olejowane z barwnikiem np. palisander. Kosze o wysokości do ok. 83cm, pojemność do ok. 75l, e) Murki gabionowe projektuje się w zróżnicowanej wysokości. Te – wzdłuż bulwarów mające stanowić zarazem siedziska dla spacerowiczów, (podobnie jak siedziska amfiteatru) projektuje się na wysokość ~45 cm (wraz z deskami siedzeń), natomiast elementy tarasu, jak i wzdłuż zejść ze skarpy projektuje się na wysokość ~80 cm. Szerokość ~38 – 40 cm. Projekt zakłada zgrzewane kosze stalowe, z drutu ocynkowanego 0,5cm w rozstawie co 50mm malowanego proszkowo w kolorze antracytowym – np. RAL 7016. Stopa fundamentowa do poziomu przemarzania gruntu. Słupki stabilizujące stalowe – min. 2 słupki na kosz. Wypełnienie koszy gabionowych sortowanym kruszywem ozdobnym wg. oferty producenta gabionów (kamienie ogrodowe-sjenitowo-granitowe). f) Odlew figurki krokodyla - 2 szt., Małe rzeźby krokodyli (~40 -50 cm) – odlew nieżelazny – analogicznie jak rzeźba znajdująca się na płycie rynku. Zróżnicowane formy – co do pozycji figury, jednolite co do zastosowanego materiału. 34) Wykonanie obiektów dla plenerowej aktywności fizycznej dla dzieci i młodzieży: a) Stoły do gier plenerowych – 5 kpl. Betonowe stoły do gry w szachy. Blat wykonanych z płytek wtopionych w szlifowany beton. Siedziska i oparcie drewniane. Kolor listew – palisander. b) Siłownia plenerowa – zestaw (biegacz, orbitrek, prasa nożna +pylon, twister +stepper). c) Zjeżdżalnia dla dzieci (tzw. tyrolka) ok. 25,0m długości, o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i lakierowanej proszkowo w kolorze RAL. Kolor RAL uzgodnić z zamawiającym. Zaleca się zakup gotowej konstrukcji i jej montaż od dostawcy udzielającego atest bezpieczeństwa. Niwelacja terenu z wykonaniem rampy startowej, rampy hamującej. d) Tor saneczkowy dla dzieci – w formie rynny ziemnej, z obwałowaniem, oraz niwelacja terenu pod rampę startową, e) Rampa dla deskorolkarzy - Zakup i montaż gotowych elementów – ramp o wymiarach ok. 210 x 71 x 30 cm (lub innych w zależności od wybranego producenta). Montaż 5 kompletów ramp (dwa elementy najazdowe wraz z podestem) w jednej linii, w uzgodnionym z Inwestorem miejscu – od strony ciągu wewnętrznego w stosunku do rzeki. 35) Wykonanie sceny plenerowej z zadaszeniem, oraz utwardzeniem terenu wokół sceny o nawierzchni mineralno-żywicznej wodnoprzepuszczalnej. Nawierzchnia pod sceną z kostki betonowej gr. 8cm obramowanej z betonowych palisad wykonanych na ławie z betonu C12/15. Zadaszenie sceny plenerowej typu kopuły – struktura sferyczna z membrany nieprzepuszczającej światło o średnicy ok 9,5m, wysokość ok. 4,75m. 36) Wykonanie amfiteatru dla publiczności (murki gabionowe z siedziskami) ze schodami terenowymi z kostki. Konstrukcja – gabionowa, analogiczna do zaprojektowanych tu murków z siedziskami przy bulwarach i ogrodzenia tarasu widokowego na szczycie skarpy przy kościele parafialnym. Przewidziano zróżnicowanie ilości rzędów w zależności od wysokości skarpy i miejsca. Bezpośrednio przy budynków szaletów miejskich – 4 rzędy siedzeń, za pomnikiem kardynała Wyszyńskiego 3 oraz w najwyższej części skarpy, za tylną nawą kościoła 6 rzędów. Wysokość siedzisk amfiteatru – 45 cm, szerokość ~ 38 – 40 cm, długości w rzędach – zróżnicowane. Dojścia do siedzeń – wzdłuż skarpy za tylną nawą kościoła, oraz zejściem obok pomnika od płyty rynku 37) Wykonanie niezbędnej infrastruktury dla obsługi projektowanych obiektów – skrzynki zasilające (w tym wpuszczane w grunt), 38) Kurtyny wodne – 2 kpl.. Rodzaj kurtyn do ustalenia z Zamawiającym na etapie Wykonawstwa. 39) Wykonanie zasilania systemu nawadniania kropelkowego oraz kurtyn wodnych: a) Zasilanie zalicznikowe zraszaczy (nawadnianie kropelkowe) od węzła WA z rur PE dn 25mm, L=66,0 m i L=146,0 m; od węzła W.A - WK1 – W.A z rur PE dn 40mm, L=4,0m b) Zasilanie zalicznikowe kurtyn wodnych z rur PE dn 40mm, L=51,0m i PE dn 25mm, L=29,0m, c) Przyłącz wody do systemu zraszaczy i kurtyn wodnych z rur PE dn 90mm, L=32,0m; na odcinku W.A. – W1.2 z rur PE dn 50mm, L=12,0m; na odcinku W.1.1 – W1.2 z rur PE dn 50mm, L=12,0m; 40) Wykonanie otoczenia wokół pomnika kardynała Stefana Wyszyńskiego – murki, schody, płyta granitowa, niska zieleń, włączenie oświetlenia do projektowanej sieci. 41) Wykonanie fontanny multimedialnej (dla dzieci) z dyszami ukrytymi w poziomie nawierzchni (programowalna, zmienna wysokość strumienia wody oraz zmienne, barwne podświetlenie zintegrowane z dyszami, zdalne sterowanie), wraz z niezbędną infrastrukturą i pomieszczeniem technicznym. Fontanna składająca się minimum z trzech obrazów wodnych (sterowanych automatycznie przez układ programujący i zegara umieszczanego w szafie sterującej, falownika i sterownika). Strumienie fontanny podświetlane przez kolorowe reflektory LED RGB ze sterownikiem.: a) Nawierzchnia fontanny na zasadzie „mokrej posadzki” z niecka o wymiarach 550x1510cm na konstrukcji żelbetowej. Projektowana posadzka w obrębie pola fontanny została skomponowana z dwóch rodzajów płyt granitowych, szarych i grafitowych 60x60x6cm. W obrębie niecki fontanny płyty oparte na podporach dystansowych o regulowanej wysokości np. typu BUZON DPH 8 lub równoważnych. b) Nieckę fontanny wykonać jako monolityczną, żelbetową. Ściany o grubości 20cm oraz dno niecki o grubości 20cm wykonane z betonu C25/30 W8. Niecka posadowiona na podkładzie z betonu C8/10. c) Komorę techniczną fontanny wykonać jako monolityczną, żelbetową. Grubość ścian i stropu przyjęto na 20 cm, zaś dno 25cm. W pomieszczeniu wykonać postument pod pompę. Dostęp do pomieszczenia poprzez właz żeliwny inspekcyjny wodoszczelny dn 1000/600 w klasie D400. Odprowadzenie ścieków z komory technologicznej zaprojektowano do studni rewizyjnej o rzędnych 203,67/201,12 zlokalizowanej na kanalizacji sanitarnej w pobliżu komory. Długość odprowadzenia L = 10,0m d) Przyłącz wody do fontanny PE dn 40mm, L=29,0m. Przyłącz kan. z fontanny PCV dn 160mm L = 9,0m. 42) Bariery bezpieczeństwa – dla niepełnosprawnych ok. 236mb. Bariery stalowe ocynkowane i malowane proszkowo wg. RAL 9004. 43) Przebudowa istniejącego odcinka sieci gazu z rury stalowej dn 200 na gazociąg niskiego ciśnienia z rur PE HD 100 SDR17,6 dn 250x14,8 mm L=25,0mb, 44) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, kratek ściekowych, nadbudowa wykonana betonem. 45) Zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych rurami ochronnymi fi 110-160, 46) Aranżacja zieleni – pielęgnacja drzew do pozostawienia wraz z nowymi nasadzeniami – drzew, krzewów i zieleni niskiej oraz trawników. Wg projektu zieleni. Obowiązki wykonawcy w zakresie wykonywanych nasadzeń: a) Wykonawca zadania winien uporządkować, przygotować teren pod nasadzenia, spulchnić glebę rodzimą, uzupełnić warstwą ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej terenów przeznaczonych do obsady, zasilić nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi, zastosować absorbenty wody, wykonać nasadzenie roślin. b) Rośliny winny stanowić odpowiednio wyselekcjonowany materiał roślinny (pierwszej klasy jakości) o właściwościach i parametrach jakościowych zgodnych z zaleceniami szkółkarskimi, a także z wymogami Zamawiającego. Rośliny prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany tj. Rośliny odpowiednio rozkrzewione i ulistnione, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych oraz objawów będącym skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz śladów żerowania szkodników. Rośliny winny posiadać dobrze wykształcony, nieuszkodzony system korzeniowy oraz prawidłowo wykształconą część naziemną i bryłę korzeniową. c) Każda roślina musi być zaopatrzona w etykietę opatrzoną nazwą gatunku i odmiany, formą uprawy, cechy przesadzania i wielkości. d) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za całość realizacji zamówienia, jakość wykonanych nasadzeń bez konieczności wykazywania przez Zamawiającego przyczyny złego stanu roślinności oraz ilości wysadzonych roślin. Z wykonanych czynności zostanie sporządzony protokół odbioru robót. e) Wykonawca przedstawi na etapie odbioru końcowego robót instrukcję pielęgnacji posadzonych roślin ze szczególnym uwzględnieniem ich przycinania, nawożenia w dawkach, opryskiwania, podlewania. Zadanie nr 3 – Rewitalizacja skweru - Strefa I: 1. Ścieżki piesze (alejki o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6cm i mineralno-żywicznej wodoprzepuszczalnej o gr. 3cm, obramowane obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C12/15) nawiązujące do znajdujących się w ogródku jordanowskim lub na placu rynku, 2. Oświetlenie parkowe – słupy oświetlenia ulicznego 3,0 m na fundamencie prefabrykowanym, stalowe rury, ocynkowane malowane w kolorze RAL (uzgodnić na etapie realizacji) - 15 szt. wraz z linią kablową YAKY 4x35mm2 (0prawy oświetleniowe dookólne LED ze sterownikami oświetlenia - 12szt o mocy 20W, 3 szt. opraw kierunkowych o mocy 29W). 3. Wykonanie kanalizacji teletechnicznej do monitoringu wizyjnego. 4. Ułożenie kabla YKY 3 x 4 mm2 w rurze ochronnej wzdłuż kanalizacji teletechnicznej. 5. Montaż skrzynki sterowniczej globusa oraz wykonanie zasilania globusa. 6. Oświetlenie pergoli. 7. Wykonanie rzeźby plenerowej w formie kamiennego globusa z podświetleniem. Granitowa kula o średnicy 115cm – groszkowana (obszar mórz i oceanów) i polerowana – poler kontynentalny i wyspy. Obszar Polski i miejscowość – grawerowany. Kula osadzona na dwuczłonowej podstawie granitowej osadzonej na fundamencie. W kuli osadzona oś obrotowa (obrót naciskiem ręki), 8. Pergole drewniane jako elementy architektury krajobrazu. Projektuje się dwie pergole 6-cio i 4-ro przęsłowe. Konstrukcja drewniana: słupy 14/14cm wysokość 250cm, belki poprzeczne 14/8cm rozpiętość 350cm, połączenia przęseł belki 12/14cm, materiał: modrzew europejski. Elementy drewniane zaimpregnowane ciśnieniowo, dodatkowo pokryte preparatem zabezpieczającym i barwiącym drewno. 9. Ławki – 18szt. o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9004, z siedziskiem i oparciem z drewna egzotycznego IROKO olejowane z barwnikiem np. palisander. Ławki o długości ok. 190cm. 10. Kosze na śmieci - 9szt. o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9004, z drewna egzotycznego IROKO olejowane z barwnikiem np. palisander. Kosze o wysokości do ok. 83cm, pojemność do ok. 75l, 11. Bariery bezpieczeństwa – dla niepełnosprawnych ok. 80mb. Bariery stalowe ocynkowane i malowane proszkowo wg. RAL 9004 12. Dostawa i montaż odlewu figurki krokodyla – 1 szt.. Małe rzeźby krokodyli (~40 -50 cm) – odlew nieżelazny – analogicznie jak rzeźba znajdująca się na płycie rynku. Zróżnicowane formy – co do pozycji figury, jednolite co do zastosowanego materiału. 13. Wykonanie podziemnego ujęcia wody z zaworem i wodomierzem wraz z przyłączem wodociągowym PE dn 40 mm, L=14,0m, 14. Zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych rurami ochronnymi fi 110-160, 15. Aranżacja zieleni – pielęgnacja drzew do pozostawienia wraz z nowymi nasadzeniami – drzew, krzewów i zieleni niskiej oraz trawników. Wg projektu zieleni. Obowiązki wykonawcy w zakresie wykonywanych nasadzeń: a) Wykonawca zadania winien uporządkować, przygotować teren pod nasadzenia, spulchnić glebę rodzimą, uzupełnić warstwą ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej terenów przeznaczonych do obsady, zasilić nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi, zastosować absorbenty wody, wykonać nasadzenie roślin. b) Rośliny winny stanowić odpowiednio wyselekcjonowany materiał roślinny (pierwszej klasy jakości) o właściwościach i parametrach jakościowych zgodnych z zaleceniami szkółkarskimi, a także z wymogami Zamawiającego. Rośliny prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany tj. Rośliny odpowiednio rozkrzewione i ulistnione, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych oraz objawów będącym skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz śladów żerowania szkodników. Rośliny winny posiadać dobrze wykształcony, nieuszkodzony system korzeniowy oraz prawidłowo wykształconą część naziemną i bryłę korzeniową. c) Każda roślina musi być zaopatrzona w etykietę opatrzoną nazwą gatunku i odmiany, formą uprawy, cechy przesadzania i wielkości. d) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za całość realizacji zamówienia, jakość wykonanych nasadzeń bez konieczności wykazywania przez Zamawiającego przyczyny złego stanu roślinności oraz ilości wysadzonych roślin. Z wykonanych czynności zostanie sporządzony protokół odbioru robót. e) Wykonawca przedstawi na etapie odbioru końcowego robót instrukcję pielęgnacji posadzonych roślin ze szczególnym uwzględnieniem ich przycinania, nawożenia w dawkach, opryskiwania, podlewania. Monitoring 1) Montaż kamer stałych – 11 szt. i 1 szt. obrotowej. 2) Montaż hotspotów – 3 sz. 3) Montaż i uruchomienie szafy teletechnicznej w Szaletach Miejskich zgodnie z opisem 4) Montaż i uruchomienie szafy teletechnicznej w na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 5) Wykonanie okablowania światłowodowego poszczególnych urządzeń 6) Wykonanie okablowania światłowodowego pomiędzy szafami telekomunikacyjnymi wzdłuż ul. Parkowej. 7) Uruchomienie całej sieci monitoringu i hotspotów oraz włączenie ich do funkcjonującej sieci miejskiej. Uwagi dotyczące opraw oświetleniowych LED 1. Oprawy Led z zamontowanymi fabrycznie gniazdami typu NEMA 5/7 Pin, standard ANSI C136.41, wraz ze sterownikami oświetlenia. Oprawy należy wyposażyć dodatkowo w zwory prądowe do ich uruchomienia po wyjęciu sterownika. Sterowniki oświetlenia muszą współpracować z istniejącym systemem sterowania oświetleniem w Gminie Kolbuszowa, którego konserwacją i utrzymaniem zajmuje się firma „ENIS Solutions” Sp. z o.o. z siedzibą w Andrychowie, ul. Krakowska 140A, 34-120 Andrychów. 2. korpus oprawy wykonany z odlewanego aluminium 1) oprawa o szczelności min. IP 66 2) współczynnik odporności na uderzenia – IK min. 07 3) temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K (jednakowa dla wszystkich opraw) 3. skuteczność świetlna diod min. 130 lm/W 4. układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 1-10V 1) redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie 2) odporność oprawy na przepięcia: min. 9,5 kV. 3) kolor słupów i opraw w tonacji ciemnej – do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy 4) gwarancja min. 5 lat Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadania z materiałów własnych. V. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie czynności wskazanych w dokumentacji projektowej / materiałach do zgłoszenia , (Rozdział IV SIWZ) i w przedmiarach robót (Rozdział III SIWZ). UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. VI. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z: a) Dokumentacją techniczną / materiałami do zgłoszenia (Rozdział IV), b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V), c) Przedmiarami robót (Rozdział III ) – przedmiar ma charakter pomocniczy. VII. Umowę tworzą następujące dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1. Umowa 2. Odpowiedzi i informacje udzielone, w szczególności na specjalnie w tym celu zwołanym zebraniu, przez Zamawiającego na pytania Wykonawców, dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ, w formie pisemnej lub stwierdzone w protokole, 3. SIWZ, 4. Projekty wykonawcze, 5. STWiORB, 6. Projekty budowlany, 7. Oferta Wykonawcy wraz ze stanowiącym jej integralną część Kosztorysem ofertowym, 8. Przedmiar – pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 50.000,00 zł. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); gwarancjach bankowych (oryginał); gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ, b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ, c) Kosztorys Ofertowy zawierający: tabelę elementów scalonych – Rozdział III SIWZ. d) Zobowiązanie do udostępnienia (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego), e) Dowód opłacenia wadium, f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach