Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego w miejscowości Straduny przy drodze powiatowej nr 1857 N Wronki - Straduny na odc. Straduny - osiedle domków jednorodzinnych w km roboczym 0+000 do km 1+477

Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
    ul. Kolonia 1 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego w miejscowości Straduny przy drodze powiatowej nr 1857 N Wronki - Straduny na odc. Straduny - osiedle domków jednorodzinnych w km roboczym 0+000 do km 1+477
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót polegać będzie na wykonaniu: ­ - chodnika z kostki betonowej szarej Polbruk gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej o dł. 1,477 km, ­ - 12 zjazdów gospodarczych z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na szerokości chodnika ograniczonych krawężnikiem 15x30 cm z obu stron, ­ - dwóch zjazdów na drogi boczne (drogi gminne) z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm o długości łącznej 0,030 km. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonych przedmiarach robót - załącznik Nr 7.0 i Nr 7.1 do siwz. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. W oparciu o załączone dokumenty należy sporządzić ofertę wraz z kosztorysami ofertowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - posiadają zarejestrowaną działalność, - nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Urzędzie Skarbowym, ZUS, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowne do zakresu robót, objętego przedmiotem zamówienia, - Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), - Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) na wykonanie przedmiotu zamówienia udzielą co najmniej trzyletniego okresu gwarancji; 6) przyjmą warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik Nr 4; 4) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 5. Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. 5) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 3; 6) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji; 7) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku) - załącznik Nr 2. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach