Przetargi.pl
Budowa ciągów pieszych w m. Hruszniew i Mężenin wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Platerów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-210 Platerów, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3578447 , fax. 083 3578447
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Platerów
    ul. 3 Maja 5 5
    08-210 Platerów, woj. mazowieckie
    tel. 083 3578447, fax. 083 3578447
    REGON: 00054436100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platerow.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągów pieszych w m. Hruszniew i Mężenin wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa chodników ,zjazdów parking przy kościele i remizie w m. Mężenin od km. 0+016,10 do km 1+016,10 na działkach o nr geod. 327/1 i 327/2 - budowa chodników z kostki betonowej brukowej typu cegiełka kolor czerwony gr. 6 cm na podbudowie z kruszyw naturalnych gr. 10cm i podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1397,70 m? - budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej brukowej typu cegiełka kolor szary gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu gr. 10cm i podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 200,75 m? - budowa zjazdów publicznych z kostki betonowej brukowej typu cegiełka kolor szary gr. 8 cm na podbudowie z betonu B-10 gr. 15cm i podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 77,70 m? - budowa parking koło kościoła i pod remizą z kostki brukowej betonowej typu cegiełka kolor szary gr. 8 cm., na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm, na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- 364,33 m?, ustawienie krawężnika typu b (12x25cm) z wykonaniem ław na podsypce cementowo-piaskowej - 109,50m - ustawienie : krawężników betonowych 15X30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cem.-piaskowej -820,60 m , obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce cem.-piaskowej- 1116,20m - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 164,12 m? - poszerzenie przepustu śred.60cm - 6,50 m, kratek ściekowych -szt.3 ,ścieki z elemntów betonowych -35m, z kostki brukowej betonowej gr.6cm- 4m? budowa ciągów pieszych i zatoki autobusowej w Hruszniewie przy drogach powiatowych nr 2013W ( od km. 2+246,30 do km. 2+395) i 2027W (od km. 2+474,60 do km. 3+466) oraz placu w centrum miejscowości Hruszniew - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6cm typu cegiełka kolor czerwony o łącznej pow. 1642,05 m2, ułożone na podsypce piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem na podbudowie żwirowej gr. 15 cm - nawierzchnia na zjazdach, zatoce autobusowej, placu i wysepce z kostki brukowej betonowej typu cegiełka kolor szary gr. 8 cm szarej o pow. 804,09 m2 ,ułożone na podsypce cementowo-piaskowej ,spoiny wypełniane piaskiem , podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - krawężniki betonowe wystające i wtopione 15x30 cm i 15x22cm - 1316,78 m , obrzeża betonowe 20x6 i 25x8 cm -1138,28m - studzienka ściekowa-szt.5,przepust rurowy betonowy o średnicy 60cm - 4m,rura odprowadzająca wodę pod jezdnią i chodnikiem z PCW o śr.400mm - 31m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) przedmiary robót b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów ,wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 16000 zł, słownie: szesnaście tysięcy zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - prowadzenie działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia 2.posiadania wiedzy i doświadczenia -zrealizowanie (rozpoczęcie i zakończenie) jako główny wykonawca robót budowlanych co najmniej dwa przedsięwzięcia o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówienie , 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewnienie możliwości w stosownym czasie dysponowania niezbędnym sprzętem do realizacji robót (wibrator powierzchniowy, koparka, samochód samowyładowczy 5t,walec samojezdny i rozkładarka mas bitumicznych, e) dysponują osobami do realizacji - dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: drogowej, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej - Posiadanie środków do sfinansowania zadania Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,a przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca robót budowlanych zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej dwa przedsięwzięcia o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówienie , 2) Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia. - zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadanie, dzierżawa, wynajęcie itp.)dysponowania niezbędnym sprzętem do realizacji robót 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.. - dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów drogowych oraz zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ,że jest członkiem i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - że wykonawca posiada środki obrotowe i zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne , na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł 2) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - polisa ubezpieczenia OC potwierdzająca ,że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.platerow.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach