Przetargi.pl
Budowa chodników w m. Płusy i Stare Króle

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23415 Księżpol, ul. Biłgorajska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6877419 (20) , fax. 846 877 432
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12
    23415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 84 6877419 (20), fax. 846 877 432
    REGON: 95036909500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w m. Płusy i Stare Króle
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu robót budowlanych polegających na budowie chodnika w miejscowości Stare Króle w pasie drogi gminnej Nr 109415L od km 0+390 do km 0+690 o dł. 300m. a) Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) roboty ziemne; 3) obramowanie jezdni, chodnika i zjazdów; 4) budowa nawierzchni chodnika i zjazdów; 5) odwodnienie – kanały kryte, korytka odwadniające; 6) roboty wykończeniowe. b) Konstrukcja chodnika: 1) kostka brukowa betonowa o gr. 6cm na podsypce cementowo – piaskowej, 2) podbudowa zasadnicza z betonu Rm=5MPa o gr. 12 cm; 3) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm. c) Konstrukcja nawierzchni na zjazdach przez chodnik: 1) kostka brukowa betonowa, kolor czerwony, o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej; 2) podbudowa zasadnicza z betonu Rm=5MPa, o gr. 12 cm; 3) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm. d) Obramowanie warstwy konstrukcyjnych obrzeżem betonowym 8 x 30 na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. e) Wjazdy do posesji zostaną utwardzone kruszywem kamiennym o frakcji 0/31,5mm od krawędzi drogi do krawędzi chodnika gr. 15 cm. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych polegających na budowie chodnika w miejscowości Płusy w pasie drogi powiatowej Nr 2956L Płusy - Babice od km 0+011 do km 0+291 o dł. 280m. a) Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) roboty ziemne; 3) obramowanie jezdni, chodnika i zjazdów; 4) budowa nawierzchni chodnika i zjazdów; 5) odwodnienie – kanały kryte, korytka odwadniające; 6) roboty wykończeniowe. b) Konstrukcja chodnika: 1) kostka brukowa betonowa, Holland, kolor szary, o gr. 6cm, 2) podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm,; 3) podbudowa zasadnicza z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, gr.10 cm; 4) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm, 5) krawężnik betonowy 15/30/100 ułożony na ławie betonowej z oporem, beton C12/15, 6) obrzeże betonowe 8/30/100 ułożone na ławie betonowej z oporem beton C12/15. c) Konstrukcja nawierzchni na zjazdach przez chodnik: 1) kostka brukowa betonowa Holland, kolor czerwony o gr. 8cm, 2) podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm,; 3) podbudowa zasadnicza z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5MPa o gr. 15 cm; 4) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm, 5) krawężnik betonowy 15/30/100 wtopiony ułożony na ławie betonowej z oporem, beton C12/15, 6) obrzeże betonowe 8/30/100 ułożone na ławie betonowej z oporem, beton C12/15 na zjazdach prywatnych, zaś na publicznych opornik 12/25/100 na ławie betonowej z oporem, beton C12/15, 7) utwardzenie kruszywem 0/31,5mm, poza chodnikiem od strony posesji na długości 0,50m i szer. 4,0m, zaś przy zjeździe publicznym na szer. 6,0m i długości 3,0m do granicy pasa drogowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót. 4. Zamawiający wymaga przedłożenia operatu kolaudacyjnego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oddzielnie dla każdego zadania. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy, a po zrealizowaniu oświadczenie o zakończeniu budowy oddzielnie dla każdego zadania. 5. Zamawiający przewiduje płatność częściową po zakończeniu prac oddzielnie dla każdego zadania. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Pzp, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 29 ust. 3 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych). Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. 7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; 2) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii; 3) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) oznakowanie terenu budowy; 5) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; 6) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 7) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 8) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń.); 9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią) ; 10) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 8. Klauzula zatrudnienia. 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności fizycznych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in.: układanie kostki brukowej, obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo. 2) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w ppkt 1, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 3. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ppkt 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 4) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 5) Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 1 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach