Przetargi.pl
Budowa chodników przy drogach gminnych w miejscowości Nowa Chełmża, Strużal, Zajączkowo

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników przy drogach gminnych w miejscowości Nowa Chełmża, Strużal, Zajączkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Budowa chodników przy drogach gminnych w miejscowości Nowa Chełmża, Strużal, Zajączkowo’’ realizowana w ramach części - zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3. 2. Przedmiotem zamówienia w ramach części -zadania Nr 1 jest : 1) budowa chodnika przy drodze gminnej nr 100569 C w miejscowości Nowa Chełmża na odcinku o długości 445 mb i szerokości 2 mb - etap I , który stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 95/3, 95/2, 91/3, 91/28, 95/1 w m Nowa Chełmża , gm. Chełmża od km 0+000 do km 0+445 obejmująca m.in. : a) roboty pomiarowe, b) karczowanie pni drzew, c) roboty rozbiórkowe, d) przestawienie ogrodzenia z siatki, e) wykonanie koryta oraz nasypów, f) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, g) ułożenie krawężnika betonowego z oporem 15 x 30 x 100 cm przy chodniku oraz 15 x 22 x 100 i 1 2 x 25 x 100 cm przy zjazdach, h) ułożenie obrzeża drogowego 8 x 30 x 100 cm, i) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 20 cm, j) wykonanie podbudowy z kruszywa twardego grubości 10 cm pod nawierzchnię chodnika oraz 15 cm pod nawierzchnię zjazdów, k) ułożenie ścieków podchodnikowych i przykrawężnikowych, l) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, m) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Przedmiotem zamówienia w ramach części -zadania Nr 2 jest : 1) budowa chodnika przy drodze gminnej nr 100560 C w miejscowości Strużal na odcinku o długości 540 mb i szerokości 2 mb – etap I, który stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 7 i 14/7 w m. Strużal, gm. Chełmża od km 0+000 do km 0+540, obejmująca m.in.: a) roboty pomiarowe, b) karczowanie pni drzew, c) wykonanie koryta oraz nasypów, d) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, e) ułożenie krawężnika betonowego z oporem 15 x 30 x 100 cm przy chodniku oraz 15 x 22 x 100 i 12 x 25 x 100 cm przy zjazdach, f) ułożenie obrzeża drogowego 8 x 30 x 100 cm, g) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 20cm, h) wykonanie podbudowy z kruszywa twardego grubości 10 cm pod nawierzchnię chodnika oraz 15 cm pod nawierzchnię zjazdów, i) ułożenie ścieków podchodnikowych i przykrawężnikowych, j) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, k) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 4. Przedmiotem zamówienia w ramach części - zadania Nr 3 jest : 1) budowa chodnika przy drodze gminnej nr 100542 C w miejscowości Zajączkowo na odcinku o długości 640 mb i szerokości 1,5 mb, który stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 47 i 87/1 w m. Zajączkowo, gm. Chełmża, obejmująca m.in.: a) roboty pomiarowe, b) karczowanie pni drzew, c) roboty rozbiórkowe, d) wykonanie koryta oraz nasypów, e) ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 x 100 cm przy chodniku oraz 15 x 22 x 100 i 12 x 25 x 100 cm przy zjazdach, f) ułożenie obrzeża drogowego 8 x 30 x 100 cm, g) wykonanie podbudowy z kruszywa twardego grubości 10 cm pod nawierzchnię chodnika oraz 15 cm pod nawierzchnię zjazdów, h) wykonanie podsypki cementowo – piaskowej, i) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm, j) wykonanie oznakowania pionowego, k) wykonanie punktowych poszerzeń jezdni. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową odrębną dla każdej części- zadania sporządzoną Dariusza Tulińskiego działającego pod firmą MIT Pracownia projektowa z siedzibą w m. Strzelce Górne, ul. Dębowa 14, 86 – 022 Strzelce Górne uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 20.12.2016r. nr ABA.6743.1466.2016.MB, o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót dla części – zadania Nr 1, zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 22.01.2018r. nr ABA.6743.42.2018.BM, o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót dla części – zadania Nr 2 , zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 01.12.2016r. nr ABA.6743.1461.2016.MB, o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót dla części – zadania Nr 3; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót odrębną dla każdej części- zadania. 6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego budowanego chodnika; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną każdego budowanego chodnika (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarze) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7) inne prace związane z procesem budowy. 7. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2, 3 i 4 przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Części III. SIWZ – IDW OPZ - oraz w dokumentach w niej wymienionych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach