Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ul. Głogowskiej we wsi Racula

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ul. Głogowskiej we wsi Racula
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika ma na celu uporządkowanie ruchu pieszego i elementów odwodnienia powierzchniowego wzdłuż odcinka ul. Głogowskiej w Raculi, bezpośrednio związanego z zabudową mieszkalno - usługową. Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi gminnej na długości ok. ok. 246,30 m (I etap). W tym etapie wykonać należy lewostronny chodnik o szerokości 1,5 m zlokalizowany przy jezdni o całkowitej długości wraz ze zjazdami ok. 246,3m. Początek chodnika przyjęto na granicy z pasem drogi wojewódzkiej nr 279 w nawiązaniu do istniejącego chodnika. Nad istniejącym przepustem w km 0+052,50 - km 0+067,50 należy wykonać murek oporowy o dł. 15 m i wysokości całkowitej 1.0 - 1.2 m z prefabrykowanych elementów żelbetowych typu L, po uprzednim demontażu stalowej bariery skrajnej. Wzdłuż murka należy zamontować poręcz stalową o wysokości do 1.0 m. Murek należy posadowić na ławie gr. 15 cm z chudego betonu. Na długości odcinka zaprojektowano 4 szt. zjazdów indywidualnych o szerokości 3.5 - 6.0 m i 3 szt. zjazdów publicznych o szerokości 3.5 - 5.0 m. Zaprojektowano również 2 szt. zjazdów indywidualnych o nietypowej szerokości 13.0 m i 18.0 m wzdłuż istniejących miejsc postojowych. Nawierzchnia chodnika będzie obramowana od strony jezdni / ścieku muldowego stojącym krawężnikiem betonowym 15x30cm, z wypełnieniem spoin pomiędzy krawężnikami zaprawą cementową. Na długości zjazdów do posesji ich nawierzchnia będzie obramowana krawężnikiem betonowym, najazdowym 15x22cm, obniżonym na 3 cm ponad krawędź jezdni / korytka przejazdowego. Wszystkie krawężniki będą ułożone na ławie betonowej B-15 z oporem, w przypadku nawiązania do istniejących posesji dopuszcza się wykonanie ławy bez oporu pod warunkiem oparcia na istniejącej podmurówce bramy. Chodnik będzie zewnętrznie obramowany obrzeżem betonowym 6 x 20 cm, układanym na podsypce piaskowej grubości 3 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Powierzchnie skarp, trawników i odsadzek należy humusować warstwą grubości 10 cm i obsiać mieszanką traw niskich. W ciągu istn. ścieku muldowego na długości zjazdów należy ułożyć korytka przejazdowe MEA z polimerobetonu. W tym celu należy usunąć istn. elementy ścieku muldowego i wykonać nową ławę betonową B-25 gr. 15 cm pod ściek przejazdowy wg zaleceń producenta. Odprowadzenie wód opadowych tak jak dotychczas, bezpośrednio do istniejącego cieku. W tym celu zostanie przedłużony ściek muldowy z odprowadzeniem za pomocą dwóch wpustów deszczowych do istn. rowu. Wpusty żeliwne klasy D400 należy osadzić na studzienkach osadnikowych typu WAVIN 425. Dalsze odprowadzenie przykanalikami o średnicy 160 mm i długości 3.5 m poprzez dwa proj. wyloty betonowe wg adaptacji KPED karta 01.22. Powyższe rozwiązanie zastępuje dotychczasowy sposób odprowadzenia za pomocą ścieku skarpowego. W celu zapewnienia sprawnego odpływu wód opadowych z początkowego odcinka (odcinek nie objęty ściekiem muldowym) do istn. wpustu deszczowego na początku opracowania, należy wykonać frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej do km 0+0136,0 ) na szerokości ok. 20 cm bezpośrednio przy krawężniku. Łączna powierzchnia wszystkich elementów inwestycji w pełnej wersji zjazdów: - chodnik - 256 m2 - zjazdy publiczne i indywidualne - 289 m2 - trawniki - 127 m2 Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości robót drogowych (min. 2 zadania o wartości min. 200.000,- brutto). G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, B. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2 zadania o wartości min. 200.000,- zł. brutto każde - dot. wyłącznie układania nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk o pow. min. 500 m2 -); do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (min. 1 osoba). Kadra kierownicza musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia drogowe lub ogólnobudowlane), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. D. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym. E. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, F. Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) oraz uproszczony kosztorys ofertowy. G. Kopia dowodu wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach