Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2016-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1 1
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi przy ul. Parkowej, ul. Pułaskiego oraz ul. Sienkiewicza w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni chodników, zjazdów, zatok postojowych, terenu utwardzonego. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe c) Roboty ziemne, d) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki kamiennej, kostki - kamień polny, e) Wbudowanie krawężników i obrzeży, f) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego, g) Plantowanie nawierzchni, humusowanie z obsianiem, h) Wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, i) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami. 4. Zakres zamówienia obejmuje również transport materiałów z rozbiórki na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku oraz ich pokruszenie. Należy posortować pokruszone materiały - osobno z kamienia oraz betonu. 5. Materiały do wbudowania, o których mowa w projekcie technicznym znajdują się na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku. Obowiązkiem wykonawcy będzie również ich transport na plac budowy. 6. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni dróg, do wykonania są nawierzchnie chodników, zjazdów, zatok postojowych, terenu utwardzonego. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekt wraz z rysunkami, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Projekt stałej organizacji ruchu. 8. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. 9. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 10. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 11. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego. Ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 12. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 13. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace zgodnie z opinią Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 14. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała także aktualizacja przekazanych przez zarządcę książek dróg zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach inwestycji. 15. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). 16. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 17. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 18. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów. 19. Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtowo. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 20. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi za wady
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utwardzenie terenu przy sali wiejskiej w Łęgowie
Dodano: 2015-08-18 - Remont i rozbudowa biblioteki w Cybince - ETAP 3 Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2015-03-30 - Przebudowa chodnika w miejscowości Lipiny droga nr 1027F
Dodano: 2014-07-04 - Przebudowa ulic w rejonie Pl. Kościelnego, ul. Kościelnej, ul. Wiejskiej - ETAP II
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa części skweru przy ul. Rydla w Nowej Soli
Dodano: 2014-02-19 - Częściowe zagospodarowanie zaplecza ul. Korzeniowskiego w Nowej Soli
Dodano: 2013-10-16 - Przebudowa części skweru przy ul. Rydla w Nowej Soli
Dodano: 2013-10-03 - Zagospodarowanie placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Ochli w ramach programu Radosna Szkoła
Dodano: 2013-09-04 - Utwardzenie placu przy Cmentarzu Komunalnym w Cybince
Dodano: 2013-02-14 - Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Starym Kisielinie, zgodnie z warunkami określonymi w ramach programu Radosna Szkoła
Dodano: 2011-10-11