Przetargi.pl
Budowa chodnika w Parku Moczydło w Warszawie, (znak sprawy: 53/ZP/17),

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w Parku Moczydło w Warszawie, (znak sprawy: 53/ZP/17),
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne: Park Moczydło znajduje się - pomiędzy ulicami: Czorsztyńska, Deotymy, Prymas Tysiąclecia oraz Górczewska w Warszawie. Inwestycja realizowana będzie na działce nr ew. 3/5 z obrębu 6-06-13. Miejsce przewidziane pod budowę chodnika znajduje się w sąsiedztwie trawników i nasadzeń krzewów w środkowej części parku. Przedsięwzięcie dotyczy budowy chodnika wzdłuż ścieżki rowerowej. 2. Zakres robót obejmuje: - Roboty porządkowe – wywóz istniejących odpadów budowlanych znajdujących się w ziemi, - Roboty ziemne – korytowanie pod alejkę (głębokość 20 cm), - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm kat. III-IV, - Wykonanie ławy pod krawężniki (betonowa zwykła), - Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - Wykonanie podbudowy z pospółki gr. 10 cm, - Wykonanie nawierzchni alejek o pow. 150 m2 - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 30 mm w wypełnieniem spoin piaskiem, - Odtworzenie zniszczonych trawników. oraz roboty towarzyszące i tymczasowe: - Wykonanie szkiców i rysunków powykonawczych i przedłożenie certyfikatów lub atestów/aprobat, - Koordynacja prac własnych, - Sprzątanie po robotach, - Wywóz i składowanie odpadów na wysypisku. 3. Materiały Podbudowa pod nawierzchnię alejki Pospółka lub kruszywo powinna być jednorodna bez zanieczyszczeń obcych, zgodne z PN-EN 13043:2004. - Piasek gruboziarnisty frakcji II 2,0- 4,0 mm – użyty do podsypki cementowo-piaskowej. Kruszywo farkcji 0,1-32mm. Obrzeża betonowe chodnikowe o wym. 75x6x20 cm. na ławie z betonu C-2/15. Wyrób zgodny z normą PN-EN 1340:2004. Koryto pod nawierzchnie alejek Do wykonania koryta oraz profilowania i zagęszczania podłoża Wykonawca powinien przystąpić bezpośrednio przed rozpoczęciem robót związanych z wykonaniem warstwy nawierzchni. Paliki lub szpilki do prawidłowego ukształtowania koryta w planie i profilu powinny być wcześniej przygotowane. Koryto wykonane w podłożu z gruntu rodzimego powinno być wyprofilowane zgodnie z projektowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi nawierzchni. Koryto po wyprofilowaniu i zagęszczeniu powinno być utrzymywane w dobrym stanie. Jeżeli po wykonaniu robót związanych z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża nastąpi przerwa w robotach i Wykonawca nie przystąpi natychmiast do układania warstw nawierzchni, to powinien on zabezpieczyć podłoże przez rozłożenie folii lub w inny sposób zaakceptowany przez Kierownika Projektu. Jeżeli wyprofilowane i zagęszczone podłoże uległo nadmiernemu zawilgoceniu, to do układania kolejnej warstwy można przystąpić dopiero po jego naturalnym osuszeniu. Różnice pomiędzy rzędnymi wysokościowymi koryta lub wyprofilowanego podłoża nie powinny przekraczać +1 cm, -2 cm. Wykonanie podbudowy Podbudowa powinna być przepuszczalna dla wody, umożliwiać jej szybkie, grawitacyjne odprowadzenie do gruntu rodzimego i w żadnym wypadku nie zatrzymywać wilgoci. Pospółka lub kruszywo powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości, przy użyciu równiarki, z zachowaniem wymaganych spadków (spadek poprzeczny I= 1,0 % w kierunku terenu zielonego – trawiastego) i rzędnych wysokościowych. Grubość rozłożonej warstwy luźnej pospółki lub kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu osiągnięto grubość projektowaną. Nierówności lub zagłębienia powstałe w czasie zagęszczania powinny być wyrównywane na bieżąco przez spulchnienie warstwy kruszywa i dodanie lub usunięcie materiału, aż do otrzymania równej powierzchni. W miejscach niedostępnych dla walców warstwy kruszywa powinna być zagęszczana płytami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, warunki realizacji oraz sposób realizacji roboty budowlanej zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz STWiOR, przedmiarze robót i rysunku, niniejsze dokumenty stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokładnie zapoznał się z ww. dokumentacją oraz terenem będącym przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujący czynności ogólnobudowlane. 6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 39.283,80 zł. 7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 1ppkt 14) wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy. 7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 5 lat od podpisania protokołu końcowego (zgodnie z paragrafem 10 ust.3 wzoru umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. 3. Uwaga! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach