Przetargi.pl
Budowa chodnika w miejscowości Kotuń

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w miejscowości Kotuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika w miejscowości Kotuń (gmina Szydłowo), na odcinku o długości 159,59 mb i powierzchni 295,98 m2. 2. Zakres prac obejmuje: a) budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo - piaskowej, na powierzchni 235,20 m2, b) budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, w kolorze czerwonym, na podbudowie betonowej, na powierzchni 60,78 m2, c) budowę ścieku przykrawężnikowego na długości 140,50 mb, na powierzchni 28,10 m2, d) przestawienie studzienek ściekowych odwodnienia ulicznego, e) odtworzenie krawędzi jezdni wraz z podbudową, f) przeprowadzenie robót odtworzeniowych dróg o nawierzchniach bitumicznych zgodnie z projektem. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące materiały budowlane przeznaczone na realizację zamówienia: a) krawężnik uliczny 15 x 30 x 100 - w ilości 160 mb, b) obrzeże trawnikowe 8 x 30 x 100 - w ilości 199 mb, c) kostka brukowa szara - w ilości 236 m2. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty transportu materiału wraz z załadunkiem i rozładunkiem. Miejsce wydania materiałów: magazyn Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, przy ul. Walki Młodych 78. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w opisie technicznym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 7. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 10. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 12. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną (dotyczy materiałów dostarczonych przez Wykonawcę). 13. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach