Przetargi.pl
Budowa chodnika w miejscowości Borowina Sitaniecka przy drodze wojewódzkiej nr 843

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w miejscowości Borowina Sitaniecka przy drodze wojewódzkiej nr 843
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 843 w miejscowości Borowinie Sitanieckiej. Zlokalizowany po lewej stronie drogi w km od 47 + 456,00 do km 48 + 206,00. długość - 750 mb szerokość - 1,50 m W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty przygotowawcze roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych usunięcie warstwy ziemi urodzajnej karczowanie pni rozebranie przepustów rurowych roboty ziemne roboty ziemne wykonywane koparkami Obiekty przepusty rurowe pod zjazdami balustrady tarasowe z pochwytem stalowym - balustrada ochronna stalowa - kładka dla pieszych Obramowanie ława pod krawężniki betonowe z oporem podsypka cem - piaskowa z zagęszczeniem ręcznym obrzeża betonowe Nawierzchnia układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej Zjazdy Oznakowanie Roboty wykończeniowe wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, / koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie/ Wykonawca zorganizuje roboty w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu pieszego, ruchu pojazdowego oraz dojazdy do posesji. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Na podstawie umowy z dnia 29 kwietnia 2009 r, nr 434/09 RZ-r/2, zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego a Gminą Zamość, do obowiązków Województwa należy dostarczenie na plac budowy niżej wymienionych materiałów budowlanych. Nazwa Rury betonowe okrągłe śr. 50 cm - 32 m Rury betonowe okrągłe śr. 60 cm - 94 m Krawężnik drogowy betonowy 20x30 cm - 95 m Obrzeża betonowe 20x6 cm - 1486 m Elementy żelbetowe ( korytka) - 700 szt Betonowa kostka brukowa gr. 8 cm - 116 m2 Betonowa kostka brukowa gr 6 cm - 990 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - -załącznik nr 5 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, - że roboty budowlane drogowe ( budowa chodnika), o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, brutto (słownie: dwieście tysięcy zł) zostały wykonane należycie, Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - załącznik nr 6 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca oraz dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego - załącznik nr 7 Wykonawcy muszą, dysponować, lub mieć dostęp do następującego sprzętu: - 2 samochody ciężarowe - spycharka - ładowarko - koparka - zagęszczarka wibracyjna - walec wibracyjny 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wykonawcy muszą dysponować co najmniej po jednej osobie, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy należą do właściwych izb samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązania osób zdolnych do wykonania w/w zamówienia załącznik nr 8. W celu potwierdzonego opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć, 1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach