Przetargi.pl
Budowa chodnika w m. Sarbinowo i m. Krześnica, gm. Dębno

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w m. Sarbinowo i m. Krześnica, gm. Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika w m. Sarbinowo i m. Krześnica o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i szerokości 1,5 m na długości łącznie 780 mb wraz z remontem istniejących zjazdów gospodarczych do przyległych posesji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 uPzp. a także spełniają warunki minimalne: 1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza od wartości ofertowej Wykonawcy na niniejszym zadaniu, 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym składem osobowym: Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg, 3. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót o zakresie nie mniejszym od przedmiotu zamówienia (min 700 m2 każdy), o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1 nn. siwz., 4. Wykonawca posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów. 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Oświadczenie nr 1 wg załącznika nr 2 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Charakterystykę składu osobowego do nadzoru wykonawczego wg załącznika nr 4. 4. Wykaz wg załącznika nr 5, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dostarczonych dokumentów musi jasno wynikać spełnienie warunku. 5. Informację wg załącznika nr 6 wraz z informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach