Przetargi.pl
budowa chodnika w Lubiczu Górnym przy ul. Lipnowskiej

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6782709 , fax. 56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6782709, fax. 56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa chodnika w Lubiczu Górnym przy ul. Lipnowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na budowie jednostronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej Nr 100809 C po lewej stronie od km 0+000 do km 0+118 w ul. Lipnowskiej w Lubiczu Górnym, na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez PROWED Biuro Projektów Drogowych w Elblągu, ul. Legionów 5. 3.1.Podstawowe parametry chodnika: 3.1.1. Chodnik wykonany z kostki brukowej szarej typu (Cegiełka) o grubości 6 cm: - powierzchnia 137,0m2 o szerokości 1,50 m, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr 4 cm, - podbudowa z betonu kl. C 12/15 o grubości 10 cm. 3.1.2. Zjazdy indywidualne i publiczne wykonane z kostki brukowej bordo typu (Cegiełka) o grubości 8 cm: - powierzchnia 133,0 m2 , - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr 4 cm, - podbudowa z betonu C 12/15 z dylatacją gr.20 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego twardego fr.0-31,5 mm o grubości 15 cm, - geowłóknina na gruncie rodzimym. 3.1.3. Krawężniki betonowe drogowe długości 142 m o wymiarach 15x30x100 cm układane na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C15/20, parametry wg. rys. konstrukcyjnego nr 3.2. 3.1.4. Krawężniki betonowe najazdowe długości 43 m o wymiarach 15x22x100 cm układane na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C15/20, parametry wg. rys. konstrukcyjnego jak dla krawężnika drogowego nr 3.2. 3.1.5. Obrzeża betonowe szare długości 94,0 m o wymiarach 8x30x100 cm układane na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C 12/15 , parametry wg. rys. konstrukcyjnego nr 3.2. 3.1.6. Przepusty z rur betonowych o średnicy 0,40 m, długość 16,6 m z umocnieniem wlotów i wylotów kołnierzem betonowym wg. rysunków nr 2.1 i 2.2. 3.1.7. Ścieki z prefabrykatów betonowych o długości 27,50 m. 3.1.7. Odwodnienie wpustem ulicznym betonowym z osadnikiem o średnicy 500 mm z wpustem ulicznym typu ciężkiego kl. C 40.Odprowadzenie ścieków deszczowych rurą z PVC SN8 o średni.200 mm, długość 4 m do rowu przydrożnego. Wylot umocniony brukiem 13-16 mm o pow.5,0 m2 wg. rys.2. 3.1.8. Wzmocnienie rowu przydrożnego i skarp o powierzchni 128,0 m2 wg. rys. konstrukcyjny nr 3. - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi gr. 8 cm pow.116 m2, - umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi 50x50x7 cm wg. rysunków nr 3, - humusowanie skarp z obsianiem trawą 96,0 m2. 3.1.9. Utwardzenie poboczy kruszywem kamienia łamanego twardego fr.0-31,5 mm gr.15 cm o pow. 102,0 m2. 3.1.10.Roboty przygotowawcze i ziemne, zakres wg. kosztorysu ofertowego. 3.1.11. Wykonanie muru oporowego z prefabrykatów betonowych wg. rys. nr 3, zakres wg. kosztorysu ofertowego. 3.2. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 3.2.1. Wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego. 3.2.2. Zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie tras oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą w czterech egzemplarzach. 3.2.3. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku. 3.2.4. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy. 3.2.5. Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.2.6. Prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. 3.2.7. Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 3.2.8. Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 3.2.9. Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenia go do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty ostatecznego odbioru. 3.2.10. Zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (dostarczonego przez Zamawiającego), jak również koszt ewentualnych wypłat odszkodowań na rzecz osób trzecich. 3.2.11.Przeprowadzenia badań, prób, jak również dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 3.2.12.Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 3.2.13.Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 3.2.14. Po zakończeniu robót wykonawca wprowadzi docelowe oznakowanie pionowe i poziome, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, dostarczonym przez Zamawiającego. 3.3. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. 3.4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało ujęte w projekcie budowlanym i kosztorysie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł. , słownie: cztery tysiące złotych (art. 45 ustawy Pzp). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1 pieniądzu, 10.3.2 poręczeniach bankowych, 10.3.3 gwarancjach bankowych, 10.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 10.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10.6. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.7. Wykonawca dołącza do składanej oferty dowód wniesienia wadium w oryginale, bądź w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, podpisanej przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 10.8. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania (art. 24 ust. 2, pkt. 4 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach