Przetargi.pl
Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3017W Unieck-Kowalewko w miejscowości Zygmuntowo

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6737814 , fax. 023 6725414
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6737814, fax. 023 6725414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3017W Unieck-Kowalewko w miejscowości Zygmuntowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nowego chodnika dla pieszych z kostki betonowej w drodze powiatowej nr 3017W Unieck-Kowalewko w miejscowości Zygmuntowo w km 5+479,40 - 6+551
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót i przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego staż jako kierownik dla podobnych robót lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań o podobnym zakresie i o wartości min. 150.000,00 zł brutto każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową lub przebudową nawierzchni chodników z kostki brukowej 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: koparko-ładowarką - szt. 1 ubijak lub płytę wibracyjną - szt. 1 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) informację o dysponowaniu sprzętem f) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/ne do reprezentacji wykonawcy uprawnień g) kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa h) informację o doświadczeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach