Przetargi.pl
Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy Świdnickiej

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy Świdnickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy Świdnickiej na terenie działek nr 11/7, 82/2, 213/1, 312/2 obręb 0004-Dobromierz. Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę chodnika wzdłuż ulicy Świdnickiej i Sportowej w Dobromierzu na odcinku ok. 0,7 km od skrzyżowania z drogą powiatową 2793D, ul. Św. Piotra i Pawła. W ramach inwestycji przewiduje się budowę chodnika o szerokości 1,5 – 2,0 m . Dodatkowo zostaną przebudowane istniejące zjazdy na przyległe tereny wraz z przepustami. Zostanie wykonany odcinek rowu krytego z rur PP SN8 o średnicy ø500 mm ze studniami betonowymi włazowymi o średnicy ø1200 mm oraz przyłączami do rowu z rur PP SN8 o średnicy ø200 mm zakończonymi wpustami ulicznymi tradycyjnymi ustawionymi na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy ø500 mm i z osadnikiem o głębokości 0,7 m. Zamawiający dostarczy na teren budowy kostkę z poz. 30 i 34 przedmiaru robót, krawężniki z poz. 36 przedmiaru robót oraz obrzeża z poz. 39 przedmiaru robót, tj.: 1) kostkę brukową betonową o grubości 6 cm w ilości 1053,30 m2 (poz. 30), 2) kostkę brukową betonową kolor czerwony grubość 8 cm w ilości 147,60 m2 (poz. 34), 3) krawężniki betonowe 15 x 30 w ilości 287,40 mb (poz. 36), 4) obrzeża betonowe 30 x 8 w ilości 1073 mb (poz. 39). Zamawiający wymaga aby Wykonawca opracował na własny koszt Projekt Organizacji Ruchu na odcinkach dróg objętych robotami w ramach realizacji Zamówienia w uzgodnieniu ze Służbą Drogową Powiatu Świdnickiego i Gminą Dobromierz. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Części II - Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego – Kontrakt. Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowalnych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w części III - Opis Przedmiotu Zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia ustala się następująco: I pierwsza płatność przejściowa – 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejsze niż 30 % zaoferowanej ceny, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, II druga płatność przejściowa – 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejsze niż 60 % zaoferowanej ceny, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, III. płatność końcowa – 40 % po końcowym odbiorze potwierdzającym wykonanie zamówienia w całości, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach