Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 527 w m. Krosno , odc. E-F km 0+170 - 0+430

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5261900 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5261900, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarząd Dróg

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 527 w m. Krosno , odc. E-F km 0+170 - 0+430
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 527 w m. Krosno, na odcinku E-F km 0+170 - 0+430. Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika na odcinku długości 260 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt. 1 ÷ 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują 1 osobą w celu obsadzenia stanowiska kierownik budowy, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek 3)a) spełnia każdy z wykonawców, a pozostałe warunki spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku , gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ustanowiony pełnomocnik składa dokumenty wymienione w pkt. nr 1) i 4), dokumenty wymienione w pkt. 2), 3) i 5) składa każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach