Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1589 N Nidzica - Zaborowo w m. Piątki w lokalizacji od km 1+860 do km 2+130 dł. 0,270 km

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29 29
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
    REGON: 51075050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1589 N Nidzica - Zaborowo w m. Piątki w lokalizacji od km 1+860 do km 2+130 dł. 0,270 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1589 N Nidzica - Zaborowo w m. Piątki w lokalizacji od km 1+860 do km 2+130 dł. 0,270 km Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 5.150.000 EURO. Zamówienie obejmuje budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1589 N Nidzica - Zaborowo w m. Piątki w lokalizacji od km 1+860 do km 2+130 dł. 0,270 km. W ramach budowy planuje się wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - odwodnienie - podbudowa - krawężniki i obrzeża - nawierzchnia - pobocza - roboty towarzyszące Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót (do wykonania w 2009r.) i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )w terminie do dnia 23.06.2009r. do godz. 930. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na w/w wskazanym rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 23.06.2009 r. godz. 930
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) mają do dyspozycji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Kierownik budowy - 1 osoba , wymagane kwalifikacje : 2 lata na stanowisku kierownika budowy ( doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ), - Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, wymagane kwalifikacje: 2 lata na stanowisku kierownika robót sanitarnych (doświadczenie w zakresie instalacji kanalizacyjnych (kanalizacje deszczowe) - posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), b) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia - w pełni sprawnych jednostek i sprzętu i transportu( min. wymagania ) : - wibrator powierzchniowy - szt. 1 - piła do cięcia kostki - szt. 1 - samochód samowyładowczy - szt. 1 - koparka (koparko-ładowarka) - szt. 1 c) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 5) Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy , Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; (na zał. Nr 2) e) Wykaz sprzętu (narzędzi i urządzeń) niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr 3 , f) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (na zał. Nr 4) - dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( na załączniku Nr 3a i 4a), g) Wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 5 (wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 5a , h) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. i) Akceptowany projekt umowy, j) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (na zał. nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach