Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 61 Warszawa - Augustów w km 97+950 - 99+465 strona prawa

Urząd Gminy Młynarze ogłasza przetarg

  • Adres: 06-231 Młynarze, ul. Ostrołęcka 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7680065, 7680062 , fax. 029 7680062
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Młynarze
    ul. Ostrołęcka 7 7
    06-231 Młynarze, woj. mazowieckie
    tel. 029 7680065, 7680062, fax. 029 7680062
    REGON: 55032614100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mlynarze.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 61 Warszawa - Augustów w km 97+950 - 99+465 strona prawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 61 Warzsawa - Augustów pomiędzy miejscowościami: Młynarze na działce Nr ewid. 59 oraz Sieluń na działce Nr ewid. 333 wraz ze zjazdami na posesje, wycinka drzew i karczowanie pni kolidujących z trasą chodnika, wykonanie odwodnienia oraz ustawienie barierek zabezpieczających w miejscach zbliżeń chodnika do jezdni drogi krajowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanascie tysięcy złotych 00/100), nie później niż do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 100.000,00 PLN, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 3 lat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605, ze zmianami). 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 5.Wypełniony Formularz ofertowy - druk nr 1 6.Kosztorys ofertowy. 7.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2. 8.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy chodnika, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, druk nr 3. 9.Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 100.000,00 PLN. 10.Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 11.Harmonogram rzeczowo - finansowy. 12.Kosztorys ofertowy. 13.Dowód wniesienia wadium. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.2 mogą być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy. Upoważnienie do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków powinny być zgodne z wymaganiami wynikającymi z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mlynarze.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach