Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg
- Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
- Data zamieszczenia: 2020-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 6
24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
REGON: 43102961300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika ul. Urzędowska-Józefów nad Wisłą (km 0+000-0+322) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„ Budowa chodnika ul. Urzędowska-Józefów nad Wisłą (km 0+000-0+322) ” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) elementy ulic, d) chodniki i zjazdy, e) roboty wykończeniowe, f) oznakowanie pionowe i poziome, g) inne roboty (inwentaryzacja powykonawcza) 2. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy wymagany wraz z ofertą, stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami. Główny kod CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji – min. 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ) .Wykonawca składając ofertę, akceptuje oświadczenie gwarancyjne, stanowiące załącznik do umowy (załącznik Nr,6) w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.02.2020”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.09.2020r., do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – zał. nr 1, wraz z kosztorysem ofertowym– zał. nr10; 2. oświadczenie Wykonawcy w sprawie wypełnienia obowiązków informacyjnych -RODO –zał. nr 4 .3.Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Piotrawin
Dodano: 2024-03-20 - Budowa chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. Młynarskiej w miejscowości Janowiec.
Dodano: 2023-12-18 - Budowa drogi dla pieszych w pasie drogi gminnej nr 109229L w miejscowości Nowy Bidaczów
Dodano: 2023-12-06 - Budowa drogi dla pieszych - przebudowa drogi gminnej Nr 101753L w Brzozowicy Małej
Dodano: 2023-12-02 - Remont drogi gminnej Nr 101762L w Grabowcu
Dodano: 2023-12-02 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1725L
Dodano: 2023-11-21 - Budowa chodnika przy drodze gminnej 105171L w m. Rozpłucie Drugie, gm. Ludwin
Dodano: 2023-11-15 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 101742L w Olszewnicy
Dodano: 2023-08-21 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-07-21