Przetargi.pl
Budowa chodnika przy ulicy Katowickiej

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
    REGON: 00016634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy ulicy Katowickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. DZIAŁ OGÓLNY 1. Tymczasowa organizacja ruchu (montaż i demontaż) - 1 kpl 2. Inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl II. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Usunięcie drzew i krzewów - 3,00 szt 2. Zdjęcie warstwy humusu grubości 15 cm (180,0 m3: z odwozem na odkład - 120,57 m3, z odwozem i utylizacją - 59,43 m3) - 1 200,00 m2 3. Cięcie piłą nawierzchni bitumicznej - 613,90 m 4. Roboty rozbiórkowe z odwozem gruzu na 7 km i utylizacją - 142,93 m3 III. ROBOTY ZIEMNE 1. Mechaniczne wykonanie wykopów w gr. kat. III z odw. na 7 km i utylizacją - 5,30 m3 2. Wykonanie nasypu z gruntu z dokopu - 958,31 m3 3. Zahumusowanie zieleńcy gr. 15 i obsianie trawą - 803,80 m2 IV. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO 1. Wykonanie drenu francuskiego - 358,20 m 2. Wykonanie studzienki drenarskiej wraz z podłączeniem do studni kanaliz. - 9,00 szt 3. Regulacja włazów kanałowych - 4,00 szt. 4. Regulacja studzienek telefonicznych - 2 szt. V. PODBUDOWY - ZJAZDY 1. Warstwa filtrująco-separująca z geosiatki o wytrzymałości na przebicie 2200 N - 290,08 m2 2. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 25 cm - 267,36 m2 3. J.w. lecz grubości 30 cm - 22,72 m2 - CHODNIK 1. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 1 441,18 m2 - ZATOKA AUTOBUSOWA 1. Warstwa filtrująco-separująca z geosiatki o wytrzymałości na przebicie 2200 N - 123,30 m2 2. Warstwa z geosyntetyku o wytrzymałości długoterminowej 28/28 kN/m - 123,30 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63, grubości 30 cm - 123,30 m2 4. Podbudowa z betonu cementowego C25/30 grubości 26 cm - 123,30 m2 VI. NAWIERZCHNIE 1. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej 8 cm - 1 731,26 m2 2. Nawierzchnia z kostki kamiennej 10 cm - 123,30 m2 VII. OZNAKOWANIE POZIOME 1. Oznakowanie poziome - przejścia dla pieszych, z masy termoplastycznej na gorąco - 13,60 m2 VIII. OZNAKOWANIE PIONOWE 1. Ustawienie słupków fi 50 do znaków drogowych wraz z montażem tablic znaków drog. - 2,00 szt IX. ELEMENTY ULIC 1. Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 577,38 m 2. Krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem - 164,04 m 3. Krawężnik betonowy obniżony 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 69,64 m 4. Krawężnik granitowy najazdowy 20x22 na ławie betonowej z oporem - 59,06 m 5. Zalanie szczelin między krawężnikiem a istniejącą jezdnią masą zalewową - 604,70 m 6. Obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie z kruszywa łamanego - 904,98 m X. ROBOTY KANALIZACYJNE 1. Wykonanie kanału z rur PP fi 400 dwuściennych pod drogą - 14,00 m 2. Wykonanie kanału z rur PCV fi 315 łączonych na wcisk - 456,50 m 3. Wykonanie kanału z rur PCV fi 160 łączonych na wcisk - 59,70 m 4. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych średnicy fi 1000 mm - 12,00 szt 5. Wpust z osadnikiem bez syfonu śr. 600 mm, typu TEGRA - 12,00 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych najpóźniej do dnia 23.04.2009 r. do godz. 9:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu lub chodnika w technologii kostki brukowej o wartości co najmniej 600.000,00 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego. Osoby odpowiedzialne za realizację ww. funkcji winny posiadać stosowne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w ww. zakresie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - koparko-ładowarka - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - piła do ciecia nawierzchni bitumicznej - 1 szt. - walec wibracyjny - 1 szt. - płyta wibracyjna - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zobowiązani są złożyć wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. e) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych i zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby oraz kopii zaświadczeń o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - tj. zał. WYKAZ NARZĘDZI I URZADZEŃ. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach