Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
ul. Warszawska 40 40
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
REGON: 91086671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy ul. Spokojnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Spokojnej polegające na przebudowie istniejącego chodnika i wjazdów na posesję w obrębie pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres robót obejmie wykonanie m.in.: 1) robót rozbiórkowych: - rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 35 x 35 x 5 oraz 50 x 50 x 7 na podsypce piaskowej w ilości około 185 m2, - rozebranie podjazdów na posesje z betonu oraz trylinki betonowej w ilości 140 m2, 2) robót ziemnych: - wykonanie koryta pod nawierzchnie chodników i podjazdów w ilości około 70 m3 z wywozem na odległość do 2 km, 3) wykonanie podbudów z betonu grubości 12 cm pod wjazdy w ilości około 180 m2, 4) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (fala lub cegiełka) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości około 180 m2 (wjazdy), 5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (fala lub cegiełka) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i warstwie odsączającej z piasku 10 cm w ilości około 150 m2, 6) obrzeża betonowe 20 x 6 w ilości około 200 mb z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót. W trakcie trwania robót należy zapewnić dojazd do posesji. Oferta powinna obejmować również wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu przygotowania właściwej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz do dokonania wizji lokalnej w terenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 50 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) zaoferują materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty, które spełnią wszystkie warunki zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części III SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; 4) Oświadczenie o wskaźnikach ekonomicznych zawartych w ofercie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał; b) oświadczenie, że zaoferowane materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniają wszystkie warunki zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 50 000,00 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem. 6) Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarem. Kosztorys musi zawierać ceny jednostkowe poszczególnych pozycji z narzutami. Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Gdańskiej, Kościuszki, Ślusarskiej, Tylnej, Plac Zamkowy, Kościelnej i Krótkiej w Nowem
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 na odcinku Okole - Tryszczyn w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodników i krawężników przy ul. Gdańskiej, Kościuszki, Ślusarskiej, Tylnej, Plac Zamkowy, Kościelnej i Krótkiej w Nowem
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie remontu chodnika w ciągu ul. Zielonej w miejscowości Zielonczyn gm.Sicienko
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1820C Szabda - Mszano w km 0+000 do 0+753
Dodano: 2016-07-07 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 na odcinku Tarkowo Górne - Stefanowo w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-06 - Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1906C ul. XXX-lecia LWP
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa ciągów pieszych na terenie miasta Bydgoszczy w 2016 r. w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego: Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika przy ul. Chrobrego od ul. Pomorskiej do ul. Wileńskiej, Zadanie nr 2 - Utwardzenie ciągu pieszego pomiędzy ul. Jędrzejowską i Nakielska, Zadanie nr 3 - Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych na Osiedlu Górzyskowo
Dodano: 2016-06-30 - Remont chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 40112 C w Nowej Wsi - Etap I
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 158 obręb Turzany w zakresie ciągu pieszego
Dodano: 2016-06-23