Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2013-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1166P w m. Stara Łubianka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1166P w m. Stara Łubianka. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika przy drodze powiatowej nr 1166P w m. Stara Łubianka (gmina Szydłowo) i zatoki parkingowej wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi gminnej. Długość odcinka objętego zadaniem inwestycyjnym wynosi 121,52 mb. 3. W ramach realizacji zadania należy wykonać chodnik o szerokości od 0,70 do 1,00 m, zatokę parkingową o szerokości 2,50 m oraz utwardzenie drogi gminnej o szerokości 3,50 m i długości 155,54 m2. 4. Chodnik należy wykonać z kostki betonowej o grubości 6 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo - piaskowej. 5. Nawierzchnia zatoki parkingowej winna być wykonana z kostki betonowej o grubości 8 cm, w kolorze szarym, dojście do cmentarza z kostki betonowej o grubości 8 cm, w kolorze czerwonym. 6. Nawierzchnię drogi gminnej (zjazd do cmentarza) należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm, w kolorze szarym. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 9. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 12. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 13. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 14. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 15. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ścieżki spacerowo-rekreacyjnej wzdłuż rzeki Łobżonka w obrębie amfiteatru - ZAKRES 1A
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Gołaszyn - Etap 2
Dodano: 2016-07-21 - Zagospodarowanie przestrzeni między blokami przy ul. Kopernika w Złotowie
Dodano: 2016-07-20 - Zagospodarowanie przestrzeni między blokami przy ul. Kopernika w Złotowie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1177P w m. Zelgniewo
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1205P w m. Łobżenica
Dodano: 2016-06-28 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska
Dodano: 2016-06-28 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1182P w m. Brzostowo
Dodano: 2016-05-31 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1166P w m. Leżenica
Dodano: 2016-05-20 - Budowa chodnika i zatoki autobusowej przy drodze powiatowej nr 1191P w m. Glesno
Dodano: 2016-04-25