Przetargi.pl
Budowa chodnika oraz montaż elementów małej architektury nad Jeziorem Mochel w Kamieniu Krajeńskim w ramach projektu Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu poprzez budowę chodnika oraz elementów małej architektury nad Jeziorem Mochel w Kamieniu Krajeńskim.

Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3894510, 3886392
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
    Plac Odrodzenia 3 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3894510, 3886392
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika oraz montaż elementów małej architektury nad Jeziorem Mochel w Kamieniu Krajeńskim w ramach projektu Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu poprzez budowę chodnika oraz elementów małej architektury nad Jeziorem Mochel w Kamieniu Krajeńskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa jednostronnego chodnika oraz montaż elementów małej architektury na terenie działek nr 1/33 i 1065 obręb geodezyjny Kamień Krajeński. Zakres operacji określa: -dokumentacja projektowa, -przedmiar robót, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Projektowany chodnik oraz elementy małej architektury zlokalizowane są w pasie drogowym o szerokości 12m, stanowiącym drogę dojazdową do jeziora i terenów rekreacyjnych (ul. Jeziorna w Kamieniu Krajeńskim, droga gminna nr 020502C). UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót związanych z remontem nawierzchni jezdni oraz zjazdów na drogi nieutwardzone. Stan istniejący: Droga (ul. Jeziorna) posiada nawierzchnię asfaltową z podbudową z tłucznia kamiennego o następujących parametrach: grubość ok. 20cm; szerokość - od 4,5 do 4,8m; pobocza gruntowe o szerokości od 0,4 do 0,7m; zieleń przydrożna - las; odprowadzanie wód opadowych - powierzchniowo oraz na teren przyległy do drogi. Grunt pod nawierzchnię chodnika pokrywa odcinkami darnina oraz rumosz z gałęziami wymagający usunięcia. Konstrukcja projektowanej nawierzchni chodnika: -Szerokość: 2m, -długość: 445m na odcinku od km 0+000 do 0+462, -5 cm warstwa odcinająca z piasku, -10 cm podsypki cementowo-piaskowej (stosunek cementu do piasku 1:4), Płytki chodnikowe płukane o minimalnych parametrach 5x35x35cm (z materiałów własnych Wykonawcy) - kolor piaskowy,Zakres robót ziemnych: -Wykonanie koryta pod nawierzchnię chodnika, -Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, -Uformowanie od strony poboczy pasa gruntowego o szerokości 0,25m, przyległego do chodnika. Projektowane elementy małej architektury to: -Tablica informacyjna o parametrach nie gorszych niż w załączniku nr 1 do projektu (miejsce usytuowania wg projektu zagospodarowania terenu rys. nr 1) - ilość 1szt., -Ławki betonowe z betonu płukanego o parametrach nie gorszych niż w załączniku nr 2 do projektu (miejsce usytuowania wg projektu zagospodarowania terenu rys. nr 1) - ilość 4szt., -Kosze na śmieci z betonu płukanego o parametrach nie gorszych niż w załączniku nr 3 do projektu (miejsce usytuowania wg projektu zagospodarowania terenu rys. nr 1) - ilość 6szt., -Stojaki na rowery o parametrach nie gorszych niż w załączniku nr 4 do projektu (miejsce usytuowania wg projektu zagospodarowania terenu rys. nr 1) - ilość 3szt. UWAGA! Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia materiały fabrycznie nowe, wolne od wad i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Ramowe wytyczne realizacji zadania dla Wykonawcy: -roboty budowlane wykonać zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi oraz ustaleniami wynikającymi z uzgodnień. -prace wykonywać pod stałym i fachowym nadzorem technicznym zgodnie z projektem i obowiązującymi przepisami. -wprowadzić czasową organizację ruchu (z objazdem na czas budowy), -uporządkować teren budowy, -wykonać inwentaryzację i dokumentację powykonawczą. Wykonawca wstrzyma roboty budowlane oraz uporządkuje i zabezpieczy teren robót na czas realizacji gminnych imprez kulturalnych nad Jeziorem Mochel, które zaplanowane są w dniach: 27.05.2012, 23-24.06.2012. Wykonawca podczas odbioru końcowego przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, która w szczególności zawierać będzie kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz inwentaryzację powykonawczą (operat kolaudacyjny). Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, parametry techniczne, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4 500,00 (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100) przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Więcbork 48 8162 0003 0000 9292 2000 0050 z adnotacją: Wadium na budowę chodnika. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach