Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3324969 , fax. 052 3324974
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz 7a 7a
86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3324969, fax. 052 3324974
REGON: 00053437400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika o dł. 187,7 m przy cmentarzu w Górnej Grupie, gm. Dragacz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Budowa chodnika o dł. 187,7 m przy cmentarzu w Górnej Grupie, gm. Dragacz Zakres przedmiotu zamówienia: - chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm: 310,8 m2, - wjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 Pln
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z odwodnieniem) i wartością (min. 80.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1/ formularz ofertowy, 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, zgodnie z treścią Formularza, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z odwodnieniem) i wartością (min. 80.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Gdańskiej, Kościuszki, Ślusarskiej, Tylnej, Plac Zamkowy, Kościelnej i Krótkiej w Nowem
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 na odcinku Okole - Tryszczyn w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodników i krawężników przy ul. Gdańskiej, Kościuszki, Ślusarskiej, Tylnej, Plac Zamkowy, Kościelnej i Krótkiej w Nowem
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie remontu chodnika w ciągu ul. Zielonej w miejscowości Zielonczyn gm.Sicienko
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1820C Szabda - Mszano w km 0+000 do 0+753
Dodano: 2016-07-07 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 na odcinku Tarkowo Górne - Stefanowo w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-06 - Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1906C ul. XXX-lecia LWP
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa ciągów pieszych na terenie miasta Bydgoszczy w 2016 r. w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego: Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika przy ul. Chrobrego od ul. Pomorskiej do ul. Wileńskiej, Zadanie nr 2 - Utwardzenie ciągu pieszego pomiędzy ul. Jędrzejowską i Nakielska, Zadanie nr 3 - Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych na Osiedlu Górzyskowo
Dodano: 2016-06-30 - Remont chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 40112 C w Nowej Wsi - Etap I
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr 158 obręb Turzany w zakresie ciągu pieszego
Dodano: 2016-06-23