Gmina Łękawica ogłasza przetarg
- Adres: 34-321 Łękawica, ul. Wspólna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 651 601 , fax. 338 651 701
- Data zamieszczenia: 2019-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łękawica
ul. Wspólna 24
34-321 Łękawica, woj. śląskie
tel. 338 651 601, fax. 338 651 701
REGON: 72182634000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Sportowej w miejscowości Łękawica” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i robotami towarzyszącymi w miejscowości Łękawica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: -dokumentacja projektowa (Załącznik nr 6 SIWZ); -przedmiar robót (Załącznik nr 7 SWZ); -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (Załącznik nr 8 SIWZ); -postanowienia SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, SIWZ) użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu- winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach - Nr rachunku 07 8141 0008 0000 1658 2000 0050 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Dodano: 2024-04-12 - Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
Dodano: 2024-02-06 - "Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
Dodano: 2023-11-30 - Rozbiórka budynku oraz urządzeń zabawowych zlokalizowanych na działce nr 903 w obrębie 1024, przy ul. Mościckiego 21 w Jaworznie.
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku mieszkalnego przy ul. Konstantego Damrota 1 w Knurowie
Dodano: 2023-08-30 - „Likwidacja warsztatów mechanicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-05-05 - „Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej – II zadania”.
Dodano: 2023-03-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
Dodano: 2022-11-02 - Likwidacja szybu "Giszowiec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Wieczorek II": Zad. 1: Likwidacja wyposażenia szybu... Zad. 2: Likwidacja bud. nadszybia... Zad. 3: Likwidacja...
Dodano: 2022-10-07 - Rozbiórka budynku dawnej szkoły w Raciborzu przy ul. Bojanowskiej 5a.
Dodano: 2022-10-05