Przetargi.pl
Budowa Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu – etap III

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 577 003 , fax. 856 577 121
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 856 577 003, fax. 856 577 121
    REGON: 50659450000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zadanie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz roboty wykończeniowe budynku Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze. Aktualnie stan technologiczny – nowy budynek, stan surowy zamknięty. Zamówienie obejmuje: 3.1.1. wykonanie instalacji elektrycznych w budynku wraz z linia zasilającą nn do istniejącego przyłącza: 1) wykonanie linii zasilającej od skrzynki licznikowej do budynku, 2) montaż rozdzielnicy elektrycznej, 3) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, 4) montaż systemu przyzywowego, 5) wykonanie instalacji odgromowej, 6) budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia terenu, 7) wykonanie instalacji niskoprądowych – montaż GPD, okablowania strukturalnego i urządzeń okablowania strukturalnego; 3.1.2. Wykonanie instalacji sanitarnych wraz z przyłączem wodociągowym: 1) wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki, 2) wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z wyposażeniem, 3) wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z montażem wodomierza, zaworu antyskażeniowego, 4) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, 5) wykonanie instalacji c.o., 6) wykonanie kotłowni olejowej; 3.1.3. Prace wykończeniowe budynku: 1) wstawienie ościeżnic i drzwi wewnętrznych (ościeżnice oraz drzwi w posiadaniu Zamawiającego), 2) wykonanie tynków wewnętrznych, 3) wykonanie zabudowy z płyt GK wraz z izolacją, 4) wykonanie okładzin z płytek ceramicznych – ściany, podłogi i schody, w tym poszerzenie bocznych schodów zewnętrznych, 5) malowanie ścian, 6) wyposażenie łazienki w akcesoria łazienkowe, 7) wykonanie okładzin ścian zewnętrznych z szalówki drewnianej z ociepleniem; 3.1.4. Zagospodarowanie terenu: 1) wykonanie podjazdów i ciągów pieszych z kostki brukowej, 2) wykonanie utwardzonego zjazdu z drogi powiatowej. 3.1.5. W celu przygotowania oferty i wyceny robót należy uwzględnić następujący zakres robót : 3.1.5.1.Roboty elektryczne – wg przedmiarów: 1) robót elektrycznych 2) przedmiarów robót elektrycznych instalacji niskoprądowych 3.1.5.2.Roboty sanitarne - wg przedmiarów: 1) Robót instalacji sanitarnych 2) Przyłącze wodociągowe 3.1.5.3. Roboty budowlane - wg przedmiarów Robót konstrukcyjno-budowlanych z uwzględnieniem następujących pozycji: 1) dział B podłoga na gruncie- pozycje od 11 do 15 2) dział G -stolarka- pozycje od 51 do 54 3) dział H tynki wewnętrzne-pozycje od 55 do 60 4) dział I zabudowa z płyt gipsowych wraz z izolacją – pozycje od 61 do 65 5) dział J okładziny z płytek- pozycje od 66 do78 6) dział K malowanie- pozycje od 79 do 80 7) dział L wyposażenie łazienki- pozycje od 81 do 88 8) dział M szalówka zewnętrzna- pozycje od 89 do 96 3.1.5.4. Zagospodarowanie terenu wg przedmiarów: 1) Robót konstrukcyjno-budowlanych - dział N opaska, parking, dojście i dojazd - pozycje od 97 do 104 2) zjazd 3.1.5.5. Ponadto należy w ofercie uwzględnić i wycenić następujące roboty: 1) poszerzenie schodów zewnętrznych - betonem C20/25, ilość: ok. 0,5 m3, 2) wstawienie ościeżnic drewnianych i drzwi wewnętrznych –11 szt. (drzwi i ościeżnice Zamawiającego) 3) malowanie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic – 11 kpl. 3.2. Szczegółowy zakres zadania opisany został w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ 3.3. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3.4. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wizji lokalnej. W przypadku niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej przyjmuje się, że Wykonawca uznał informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ i załącznikach do SIWZ za wystarczające. 3.5. Gwarancja - Wymagany okres gwarancji dla robót objętych niniejszym zamówieniem liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) i wynosi minimum 36 miesięcy. Wymagany termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. UWAGA! 3.6. W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar ma ułatwić Wykonawcy skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. 3.7. Ograniczenie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu niewykonanych robót. 3.8. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 3.9. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały równoważne, w szczególności materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.10. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty wykończeniowe, b) roboty elektryczne, c) roboty sanitarne, d) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz czynności porządkowych lub dozorowania. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje specjalistyczne, np. kierujących budową. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. c) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach