Przetargi.pl
Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.21.13.50-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku przy ul. Elizy Orzeszkowej 2 w Elblągu na potrzeby Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) robotach rozbiórkowych, demontażowych i wyburzeniowych w tym: - rozebranie ścian wewnętrznych, - rozebranie posadzek i stropów, - skucie tynków wewnętrznych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - rozebranie schodów zewnętrznych, b) robotach wewnętrznych w tym: - postawienie nowych ścianek działowych, - zamurowanie istniejących ścian, - wykonanie nowych posadzek, - dostawie i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych ścian i stropów, - malowanie ścian i stropów, - wykonanie sufitów podwieszanych, - licowanie ścian płytkami, - wykonanie nowych instalacji: + wod - kan + teletechnicznej, + klimatyzacji, + wentylacji, + c.o., + gaśniczej, + elektrycznej (instalacji niskoprądowej i silnoprądowej): * instalacji SAP, * okablowanie strukturalne LAN, * instalacja BMS, * instalacja CCTV, * kontrola dostępu KD, * instalacja SSWiN, c) robotach wewnętrznych w tym: - odkopanie budynku i wykonanie izolacji fundamentu, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz stropodachu, - wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, - wykonanie schodów zewnętrznych, - wykonanie podestu dla osób niepełnosprawnych, wraz z dostawą i montażem dźwigu, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie ogrodzenia, - odtworzenie powierzchni asfaltowej. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w Sekcji II. pkt II.1.3. poz 3. ogłoszenia o zamówieniu. II. Wykonanie plakietek informacyjnych i oznakowanie nimi dostarczonego sprzętu. W związku z tym, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Wykonawca zobowiązany będzie realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zawarte w opracowaniu wykonanym na zamówienie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego zatytułowanym Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania plakietek informacyjnych, informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wzory plakietek dostępne są pod linkiem: http:// www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Budowa: MIEJSKIE CENTRUM POWIADAMIANIA Obiekt: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ratownictwa Oraz Miejskiej Sieci Szerokopasmowej Architektura i konstrukcje 2) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 PRZEDMIAR ROBÓT Część - Instalacje sanitarne Klimatyzacja c.o. wentylacja wod-kan demontaże 3) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) PRZEDMIARY ISTALACJE SILNOPRĄDOWE SYSTEMY NISKOPRĄDOWE 4) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 PRZEDMIAR ROBÓT Część - Stałe Urządzenia Gaśnicze (SUG) Przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE: 1) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Część architektoniczno-konstrukcyjna TOM 1 2) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Część architektoniczno-konstrukcyjna TOM 2 3) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 - część wentylacja i klimatyzacja - - część instalacje wod-kan - - część instalacje grzewcze - 4) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) REWIZJA A CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA INSTALACJE SILNOPRĄDOWE 5) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) REWIZJA A CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA INSTALACJE NISKOPRĄDOWE (CCTV, SSWiN, SKD, BMS) 6) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 część - Stałe Urządzenia Gaśnicze (SUG) 7) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA OBIEKTU III. Informacja BIOZ: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego - B. EKSPERTYZA TECHNICZNA W ZAKRESIE ZABEZPIECZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH DO PLANU ZAGOSPODAROWANIA TERENU I PROJEKTU BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU DLA POTRZEB MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ZLOKALIZOWANEGO W ELBLĄGU, PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 C. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Dokumentacja projektowa, informacja BIOZ, ekspertyza techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa powyżej w ppkt A.II., A.III., B. i C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Oferta powinna zawierać dla robót budowlanych wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty zajęcia pasa drogowego, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, ustawienia i czasu pracy rusztowań, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót i dopuszczeniem obiektu do użytkowania (np. za czynności odbiorowe przez PIP, Sanepid, Straż Pożarną itp.). W cenę robót Wykonawca wkalkuluje również koszty sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Wykonawca uwzględni także wszelkie koszty związane z transportem, montażem, uruchomieniem serwisowaniem i oznakowaniem urządzeń w obiektach, oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi tych urządzeń. 5. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 10. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach