Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno - biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi wraz z zapleczem i garażami - I etap

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Wolności 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6154926 , fax. 087 6154928
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gołdapi
    ul. Wolności 11 11
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6154926, fax. 087 6154928
    REGON: 79067588400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://goldap.piw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno - biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi wraz z zapleczem i garażami - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej -Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, o niżej wymienionych parametrach - powierzchnia projektowanej zabudowy - 274,9 m2 - powierzchnia użytkowa projektowana - 413,2 m? (w tym powierzchnia garażu 65,7m2) - kubatura projektowana- ok. 1997 m3 Zakres robót niniejszego postępowania obejmuje : - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (w tym wycinka istniejących drzew i nasadzenie nowych zgodnie z decyzją Burmistrza Gołdapi) - roboty w zakresie wykonania fundamentów - roboty murowe i żelbetowe w zakresie wykonania ścian i stropów - roboty w zakresie wykonania i pokrycia konstrukcji dachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 zł. (dwanaście tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu na konto bankowe Zamawiającego wskazane w SIWZ b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275) Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Termin wniesienia wadium w pieniądzu do dnia 14 października 2013r. Wadium w pieniądzu uznane zostanie za wniesione w terminie, jeżeli do wskazanej daty zostanie zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie wniesione musi być łącznie z ofertą (zapakowane w oddzielnej kopercie z napisem wadium). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Na wniosek wykonawcy wadium może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://goldap.piw.gov.pl/index.php/do-pobrania/137-dokumentacja-przetargowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach