Przetargi.pl
Budowa Centrum Wsparcia i rehabilitacji w Olsztynie - Inżynier Kontraktu. Sprawa 3/2009

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-560 Olsztyn, ul. Żołnierska 27
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5330532 , fax. 089 5330532
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Olsztynie
    ul. Żołnierska 27 27
    10-560 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5330532, fax. 089 5330532
    REGON: 51016281900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Wsparcia i rehabilitacji w Olsztynie - Inżynier Kontraktu. Sprawa 3/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Budowa Centrum Rehabilitacji i Wsparcia w Olsztynie. Szacunkowa wartość projektu wynosi poniżej 133 000 euro. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi przeprowadzić również postępowanie przetargowe na Wykonawcę Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN Bank Pekao S.A. O/Olsztyn 05 1240 5598 1111 0000 5032 2905
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 500 000 PLN. c) posiadają środki finansowe w wysokości przynajmniej 500 000 PLN lub zdolność kredytową na wartość przynajmniej 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: Inżynier dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowanych kluczowych specjalistów - inżynierów branżowych zdolnych do prowadzenia powierzonych zadań i uprawnionych do prowadzenia nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Polskiego Prawa Budowlanego. Podczas nieobecności jakiegokolwiek kluczowego specjalisty, wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby, Inżynier ma zapewnić natychmiastowe zastępstwo krótkoterminowe, na okres nieobecności specjalisty dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót. Takie zastępstwo będzie zaproponowane na piśmie do zaaprobowania przez Zamawiającego. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. g) Uczestniczył w ostatnich w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN (pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, których to wartość przekroczyła 10 000 000 PLN - wymóg ten dotyczy wartości robót budowlanych, dla których pełniony był przez Wykonawcę nadzór inwestorski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument potwierdza spełnienie warunku wymienionego w pkt. IV 1.a). b) Pełnomocnictwa udzielone osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania oferenta nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument potwierdza spełnienie warunku wymienionego w pkt. IV 1.c). d) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w IV ust. 1 lit e) SIWZ e) Wykaz podwykonawców według formularza załącznik nr 3, jeżeli Wykonawca zamierza zlecić część prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia firmom zewnętrznym, wraz z określeniem zakresu tych prac. f) Wykaz osób według formularza załącznik nr 4, przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia mających wejść w skład zespołu wykonawczego, ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za realizację całego przedmiotu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za realizacje poszczególnych prac, zawierający ich kwalifikacje i doświadczenie przy realizowaniu tego typu usług (dokument potwierdza spełnienie warunku wymienionego w pkt IV 1.b). W tym: kierownika zespołu, inspektora nadzoru w specjalności: instalacyjnej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznych, teletechnicznych, pomiarów i obmiarów robót. Wykonawca może załączyć CV proponowanych członków zespołu jako potwierdzenie złożonych informacji w załączniku nr 4. Nie jest to jednak wymóg konieczny, gdyż każdy Wykonawca ma obowiązek przedstawić prawdziwe informację w swojej Ofercie. Obligatoryjnym załącznikiem jest dołączenie potwierdzenia posiadania odpowiednich osób wraz z kopią ich uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby g) Wykaz wykonanych usług według formularza załącznik nr 5,(dokument potwierdza spełnienie warunku wymienionego w pkt IV 1.e). h) Wykonawca dołączy wstępny warunkowy Harmonogram prac i płatności do Oferty. Harmonogram powinien być wykonany na własnym wzorcu, pamiętając o możliwości fakturowania częściowego, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał i nie częściej niż raz na miesiąc.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://moskit.uwm.edu.pl/~kalinow/przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach