Przetargi.pl
BUDOWA CENTRUM REKREACJI WSI ORAZ MAŁA INFRASTRUKTURA NA GÓRZE CZUBATKA

Gmina Platerówka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-816 Platerówka, Platerówka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 690, , fax. 757 241 185
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Platerówka
    Platerówka 20
    59-816 Platerówka, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 690, , fax. 757 241 185
    REGON: 23082153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaplaterowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CENTRUM REKREACJI WSI ORAZ MAŁA INFRASTRUKTURA NA GÓRZE CZUBATKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie kompleksu infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w dwóch lokalizacjach w gminie Platerówka, powiat lubański, województwo dolnośląskie, składającego się z:  ochrony lokalnych zasobów poprzez oznakowanie dziedzictwa przyrodniczego poprzez budowę małej architektury i trasy pieszej na górę Czubatka w miejscowości Włosień (działka nr 158 - obręb Włosień)  budowy centrum rekreacji wsi w miejscowości Zalipie polegającego na budowie altany i siłowni zewnętrznej (działka nr 188/2 obręb Zalipie) 1.1. Ochrona lokalnych zasobów poprzez oznakowanie dziedzictwa przyrodniczego oraz budowę trasy pieszej na górę Czubatka (lokalizacja 1 – działka nr 158 - obręb Włosień) a) Projektowane zagospodarowanie terenu Projektuje się budowę trasy pieszej o charakterze przyrodniczo – edukacyjnym. Wejście na ścieżkę prowadzić będzie bezpośrednio z istniejącej drogi polnej mającej połączenie z drogą lokalną. Długość planowanej trasy wynosić będzie ok. 127m, w tym 90 m płaskiej trasy dochodzącej do polany oraz 37m bezpośredniego wejścia na szczyt. W ramach budowy należy miejscowo wyprofilować trasę ścieżki, usunąć z jej przebiegu przeszkody w postaci obumarłych kłód drzew, gałęzi i karpiny oraz miejscowych zakrzaczeń. Należy również usunąć wszystkie obumarłe i chore drzewa będące z zasięgu ścieżki i zagrażające bezpieczeństwu użytkowników. W ramach budowy, trasa zostanie wyposażona w schody drewniane, umożliwiające bezpieczne pokonanie stromego wejścia na górę Czubatka. Dla celów edukacyjnych na trasie ścieżki zostaną ustawione tablice informacyjne dotyczące przebiegu trasy i wiedzy związanej z przyrodą i historią regionu, o rozstawie osiowym 85cm i 190cm oraz zagospodarowana istniejąca polana leżąca bezpośrednio pod szczytem góry. W ramach budowy wykonane zostaną prace ziemne polegające na wyrównaniu istniejącego szlaku. W ramach projektu wybudowana zostanie wiata oraz miejsce na ognisko. Projektuje się nawierzchnię szutrową ciągu pieszego łączącego istniejącą drogę polną z polaną bezpośrednio pod wejściem na szczyt góry Czubatka. Zakres obejmuje ciągu wykonanie nowej nawierzchni z tłucznia bazaltowego bez obramowania. Mając na celu prawidłowe odprowadzania wód opadowych projektuje się podniesienie poziomu nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego o 10cm względem stanu istniejącego oraz wykonanie spadku daszkowego. Korytowanie pod poszczególne warstwy należy wykonać w większości ręcznie w celu ochrony systemu korzeniowego drzew. W wyznaczonym miejscu centralnej polany przewiduje się montaż altany drewnianej z bali z drewna sosnowego wykonanej na planie sześciokąta, wpisanego w okrąg o średnicy 5,0 m. Słupy nośne okrągłe o średnicy ok. 30cm. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone środkami ognioochronnymi i przeciwgrzybicznymi oraz ochronno-dekoracyjnymi. Dach wielospadowy, kryty gontem bitumicznym w kształcie dachówki karpiówki w kolorze brązowym. Wysokość całkowita 400cm. Wysokość okapu 250 cm. Kąt nachylenia dachu 30 stopni. Posadzka pod altaną wykonana z kostki granitowej 4/6, ograniczonej brzeżami granitowymi 6x20cm. Przewidziana powierzchnia kostki granitowej (50 cm poza obrys wiaty) 24,6m2 (18,5 mb obrzeży granitowych). Obecny zakres projektu nie przewiduje gospodarki drzewostanem. Uwzględnić należy jedynie przeprowadzenie prac porządkowych związanych z eliminacją podszytu różnej wielkości, drzew zdeformowanych, słabych, chorych. b) Konstrukcja nawierzchni, warstwy od górnej:  warstwa gr. 3,0cm miału bazaltowego frakcji 0-8 mm;  kliniec gr. 10,0cm z kruszywa bazaltowego frakcji 0-31,5 mm;  tłuczeń bazaltowy frakcji 31,5-63mm, warstwa gr. 20,0 cm;  warstwa odsączająca gr. 15cm z piasku średnioziarnistego. c) Przewidywany zakres prac obejmuje:  usunięcie kolidującego z przebiegiem trasy zakrzaczenia,  niwelacja polany i szczytu góry,  wyrównanie i profilowanie istniejącego szlaku,  wykonanie nawierzchni mineralnej trasy,  wykonanie drewnianych schodów terenowych,  montaż tablic informacyjnych – 5 szt.,  tablica o rozstawie osiowym 85 cm – 3 szt.  tablica o rozstawie osiowym 190 cm – 2 szt.  budowę altany biesiadnej z bali 16m2 – 1 szt.,  budowę miejsca na ognisko – 1 kpl.,  czyszczenie i malowanie istniejącego krzyża  montaż elementów małej architektury:  ławka 120 cm – 3 szt.,  ławka 200cm – 6 szt.,  stół 200 cm 3 szt.,  stojak na rowery – 1 szt.  kosz na śmieci – 9 szt.  prace konserwacyjne i porządkowe. d) Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu  Powierzchnia działki nr 158 - 20.779 m2  Powierzchnia utwardzona łącznie - 255 m2  Ścieżka piesza o nawierzchni szutrowej - 180 m2  Nawierzchnia z kostki granitowej (posadzka altany biesiadnej) - 20m2  Nawierzchnia szutrowa wejścia na górę - 55 m2 e) Istniejący stan działki Trasa projektowanej trasy pieszej przebiegać będzie przez tereny Gminy Platerówka, działka nr 158, obręb ewidencyjny Włosień. Wejście na trasę ścieżki z drogi lokalnej. Przebieg trasy prowadzić będzie przez teren porośnięty roślinnością leśną, głównie już po wydeptanym szlaku gruntowym. Powierzchnia terenu trasy jest zróżnicowana, w początkowej fazie w miarę płasko, w fazie wejścia na szczyt mocno pod górę. Na trasie znajdują się obumarłe kłody drzew i gałęzi. 1.2. Budowa altany rekreacyjnej wraz z siłownią zewnętrzną (lokalizacja 2 - działka nr 188/2 obręb Zalipie) a) Projektowane zagospodarowanie terenu Altanę zaprojektowano na planie prostokąta. Będzie to obiekt parterowy z symetrycznym dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 45º, kryty dachówką ceramiczną. Konstrukcje nośną stanowią elementy drewniane w układzie szkieletowym. Za tylną ścianą altany zaprojektowano cztery podwójne urządzenia siłowni zewnętrznej. Teren pod altaną wyłożony będzie cegłą ceramiczną z rozbiórki. Do altany i do siłowni zewnętrznej doprowadzony zostanie chodnik wykonany z kostki betonowej o grubości 8 cm. Nie projektuje się przyłączy i sieci uzbrojenia podziemnego. Nie projektuje się ogrodzenia terenu. b) Przewidywany zakres prac obejmuje:  budowę altany rekreacyjnej 34,90m2  zakup i montaż 4 urządzeń siłowni zewnętrznej:  urządzenie nr S1 - prasa nożna + wioślarz - szt. 1  urządzenie nr S2 - orbitrek eliptyczny + surfer/wahadło - szt. 1  urządzenie nr S3 - wyciskanie siedząc + wyciąg górny - szt. 1  urządzenie nr S4 - twister i stepper - szt. 1  regulamin – 1 szt.  zakup i montaż elementów małej architektury  Ławka betonowa - 3 szt.  Kosz na śmieci – 2 szt. c) Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu  Powierzchnia działki nr 188/2 - 1810,0 m2 (100%)  Powierzchnia zabudowy altany - 34,90 m2 (1,9%)  Teren utwardzony - kostka betonowa - 57,0 m2 (3,1%)  Teren siłowni zewnętrznej - 100,0 m2 (5,5%) d) Istniejący stan działki Działka nr 188/2 obręb Zalipie jest niezagospodarowana i niezabudowana. Posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Działka porośnięta jest trawą. Młode pojedyncze drzewa i krzewy nie podlegają usunięciu. Przez teren działki przebiega podziemna sieć wodociągowa i napowietrzna sieć energetyczna niskiego napięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych zł 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.). 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, z adnotacją „Wadium – „BUDOWA CENTRUM REKREACJI WSI ORAZ MAŁA INFRASTRUKTURA NA GÓRZE CZUBATKA” 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Platerówce – pokój nr 3 (u Skarbnika Gminy) lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „Wadium” dołączonej do oferty. 9. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, (tj. Gminę Platerówka), gwaranta (bank lub instytucja ubezpieczeniowa udzielająca gwarancji) i Wykonawcę, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności gwarancji(wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub gdy  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.26 ust 3 i 3a Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 11. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie – w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej – oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którego pracownicy którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialni za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia. UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz.220 ze zm.). Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór (załącznik Nr 5). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia.  Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "spełnia/nie spełnia". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, którzy w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien dołączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór (załącznik Nr 4 do SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia.  Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "spełnia/nie spełnia". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach