Przetargi.pl
Budowa Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW ogłasza przetarg

  • Adres: 65-044 Zielona Góra, ul. Wazów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4527700 , fax. 68 4527702
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
    ul. Wazów 42 42
    65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4527700, fax. 68 4527702
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku Polikliniki SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, który obejmuje przebudowę części parteru budynku nr 42A i korytarz parteru budynku nr 42. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) dokończenie I etapu Budowy Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, 2) wykonanie II etapu Budowy Centrum Obsługi Chorych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze,3) adaptację gabinetów 314 i 314a na gabinety ortopedyczne (jeden lekarski i jeden zabiegowy). W ramach dokończenia etapu I należy wykonać w budynku B: malowanie ścian, montaż wycieraczki, dokończenie fugowania posadzki wraz z jej zakonserowaniem, montaż opraw oświetleniowych i urządzenia nadmuchowego (własność Zamawiającego), dokonanie pomiarów elektrycznych, termozawory wraz z pomiarami sieci c.o. Cały zakres w/w robót został przedstawiony w przedmiarze. Z uwagi na okoliczność, że zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem obejmuje również dokończenie I etapu, rozpoczętego i niedokończonego przez innego Wykonawcę, ze względów estetycznych zaleca się dokończenie posadzki w płytce Nova Gala CN-12 60x60. Z załączonego przedmiaru wykreśla się ladę w recepcji i ladę - blat w szatani. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: projekcie budowlano - wykonawczym dotyczącym całej inwestycji (załącznik nr 8), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9), przedmiarach robót dotyczący I etapu inwestycji (załącznik nr 10). Roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem należy bezwzględnie wykonać zgodnie z opisem szczegółowo określonym w w/w załącznikach do SIWZ. Ponadto, w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać i zamontować: 1) Tablicę informacyjną główną (2 sztuki) o cechach: anodowana na kolor srebrny, tablica informacyjna z grafiką umieszczona w wymiennej dyskursie, zabezpieczona folią antyrefleksyjną, szerokość ramy tablicy 30mm, wymiar docelowy tablicy nie przekraczający szerokości 1,5 m ale nie mniejsza niż 1,46 m, zawierająca:1 miejsce na nazwę instytucji, 12 nazw głównych, ok. 56 uzupełnień, 2)Tablicę informacyjną (12 sztuk) o cechach: kolor srebrny z drobinkami metalicznymi, mocowanie dystansach o kolorze srebrnym, zakończenie tablicy proste szlifowane, tablica na być wykonana z tworzywa nierdzewnego pokrytego powłoką glinu, grafika wykonana z foli barwionej, wymiar tablicy (bez łączeń): 120 x30 cm, 3) Pylon informacyjny dwustronny (1 sztuka) o cechach: wymiar 1000x3000mm, pylon w technice zewnętrznej not screws, lico plexi opal 3mm, plecy dibond 3mm, oświetlenie LED, stelaż wewnętrzny stalowy, 4)Gablotę (1 sztuka) o cechach: powierzchnia magnetyczna w kolorze białym, konstrukcja anodowana na kolor srebrny, front plexi, zamknięcie - klucz, wymiar nie przekraczający: 980 x 1130 mm, 5) Tablicę informacyjną (1 sztuka) o cechach: kolor srebrny z drobinkami metalicznymi, zakończenie tablicy proste szlifowane, tablica na być wykonana z tworzywa nierdzewnego pokrytego powłoką glinu, grafika wykonana z foli barwionej, wymiar tablicy (bez łączeń): 20 x 20 cm, 6) Tablica informacyjna (2 sztuki) o cechach: kolor srebrny z drobinkami metalicznymi, zakończenie tablicy proste szlifowane, tablica na być wykonana z tworzywa nierdzewnego pokrytego powłoką glinu, grafika wykonana z foli barwionej, wymiar tablicy (bez łączeń):150 x 40 cm. Przy wycenie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem potencjalni Wykonawcy mogą posługiwać się (pomagać sobie) przedmiarami robót (załącznik nr 10 do SIWZ), aczkolwiek Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie określa bezwzględnie wszystkich parametrów. Dla tego wycena powinna się również opierać o własną kalkulację, a także w oparciu o wizję lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własną odpowiedzialności ryzyka. W razie nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, uważać się będzie, że został on, ujęty w innej pozycji, i nie będzie podlegał dodatkowej zapłacie. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę rozwiązań (materiałów, urządzeń równoważnych, albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu i funkcjonalności dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie. Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń) wraz z ofertą. W każdym przypadku zastosowania w zapisach SIWZ, w szczególności zaś w dokumentacji projektowej, nazw własnych produktów (urządzeń), Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach określonych powyżej. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. Z uwagi na okoliczność, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie użyteczności publicznej wszelkie prace będą wykonywane etapami w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca po podpisaniu przygotuje i uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram wykonania poszczególnych robót objętych przedmiotem zamówienia. UWAGA! Wszelkie prace remontowo - budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą się odbywać na obiekcie czynnym służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach