Przetargi.pl
Budowa centrum miejscowości Rewal.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Mickiewicza 19 19
    72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 38 62 624
    REGON: 00054423700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa centrum miejscowości Rewal.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Rewal. Obejmuje ulice: Westerplatte, Dworcowa, Saperska, Sikorskiego. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie (m.in.) : - elementów małej architektury, - pawilony handlowe, - szalet miejski, - taras widokowy, - wymiana nawierzchni drogowych, - utwardzenie placu miejskiego, - zmiana organizacji ruchu - elementy niezbędnej infrastruktury sanitarnej i elektrycznej, - wycinka drzewostanu z nowymi nasadzeniami, - oświetlenie i odwodnienie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga się wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ; 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; . 2 .Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; . 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium ; . 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.- w wysokości minimum 1.000.000,00 zł ; . 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi udowodnić dysponowanie osobami z następującymi uprawnieniami: - kierownik budowy o specjalności drogowej - minimum jedna osoba, - kierownik robót o specjalności elektrycznej - minimum jedna osoba, - kierownik robót o specjalności sanitarnej - minimum jedna osoba. Jedna osoba może posiadać kilka uprawnień (wymagane uprawnienia mogą być łączone). ; . 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udowodnić, poprzez referencje lub inne dokumenty, należyte wykonanie następujących robót budowlanych (wykonanych powierzchni robót nie sumuje się): - wykonanie minimum jednego zadania o pow. 6.000 m2 nawierzchni drogowej, z podbudową, z kostki typu polbruk o grubości 8 cm, - wykonanie minimum jednego zadania o pow. 3.000 m2 nawierzchni, z podbudową, z kostki typu polbruk o grubości 6 cm. Poszczególne powierzchnie zadań nie sumują się. . 6. Oświadczenie z art. 22 i 24 ww Ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach