Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg
- Adres: 32080 Zabierzów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
ul. Rynek 1
32080 Zabierzów, woj. małopolskie
tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
REGON: 55195800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Kultury oraz rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej na działkach nr 241/5, 240, 261, 341/4, 241/1, 242/1, 216/2 w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kultury oraz rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej na działkach nr 241/5, 240, 261, 341/4, 241/1, 242/1, 216/2 w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów polegająca na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową budynku świadczącego usługi publiczne oraz rewitalizacją obszaru rynku w miejscowości Rudawa na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w podziale na Etapy obejmujące: Etap I pn. „Rewitalizacja rynku i obszaru bezpośrednio przyległego.” Etap II pn.: „Budowa budynku użyteczności publicznej wraz zagospodarowaniem sąsiadującego terenu.” Rewitalizacja rynku i obszaru bezpośrednio przyległego obejmuje między innymi: budowę dwóch zjazdów, przebudowę zjazdu i rozbiórkę zjazdu, budowę drogi wewnętrznej, budowę parkingów, nawierzchni utwardzonych, chodników, schodów terenowych, murów oporowych, małej architektury, wiaty przystankowej, wewnętrznej poza budynkowej instalacji kanalizacji deszczowej i rozbiórkę i budowę instalacji oświetlenia zew., na działkach nr 241/5, 240, 241/1, 242/1, 216/2 oraz rozbiórkę sieci elektrycznej i teletechnicznej naziemnej, oraz budowa sieci elektrycznej i teletechnicznej kablowej na działkach nr 90/1, 91/1, 92/1, 93/1, 101/1, 102/1, 103, 104, 216/2, 231, 232, 233, 238, 240, 241/4, 241/5, 261 Budowa budynku użyteczności publicznej obejmuje między innymi: Budowę budynku, w którym znajdować się będzie: sala wielofunkcyjna, biblioteka z czytelnią oraz świetlica środowiskowa na parterze i sala komputerowa oraz sala dla klubu seniorów i koła gospodyń wiejskich na poddaszu, oraz siedziba OSP, z osobnym wejściem od strony południowej (na kondygnacji częściowo podziemnej). Od strony południowej budynku projektuje się duży taras zewnętrzny, a od strony zachodniej - scenę plenerową. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 549,9m2 Powierzchnia użytkowa budynku: 711,18 m² Kubatura: 5380 m3 Ilość kondygnacji: - nadziemne: (budynek główny usługowy); - podziemne:(część OSP - kondygnacja częściowo nadziemna, poza obrysem budynku głównego) Zakres zamówienia obejmuje swoim zakresem między innymi : ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1. opracowanie harmonogramu prac, planu organizacji budowy i planu BIOZ, 2. organizacja placu budowy, zaplecze socjalno-administracyjne, 3. wykonanie tymczasowych przyłączy prądu i wody na czas budowy, 4. uzyskanie/zawarcie w imieniu Inwestora niezbędnych uzgodnień wymaganych do realizacji inwestycji tj. warunków, porozumień/umów na przebudowy lub przyłączenia do sieci. ROBOTY INSTALACYJNE 1. przebudowa sieci elektrycznych i teletechnicznych napowietrznych na ziemne, zmiana ta narzuca wykonanie nowych przyłączy i WLZ do sąsiadujących budynków, 2. przebudowa kolidujących sieci, 3. przyłącz wody i kanalizacji sanitarnej, 4. przyłącz energetyczny WLZ – to miejsca rozgraniczenia własności, 5. przyłącz gazowy - WLZ – to miejsca rozgraniczenia własności, 6. kanalizacja deszczowa, 7. instalacje wewnętrzne: elektryczna, teletechniczna, fotowoltaiczna, wodna, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazowa, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, solarna, ( częściowo – tylko instalacje niezbędne do wykonania stanu surowego zamkniętego). ROBOTY BUDOWLANE Budowa budynku - stan surowy zamknięty: 1. prace ziemne, fundamentowe, 2. prace konstrukcyjno-budowlane, 3. prace wykończeniowe ( kompletny dach, kompletna stolarka zewnętrzna, kompletne tarasy-izolacje i odwodnienie), 4. zagospodarowanie terenu – pełen zakres dla etapu I i II. PRACE FORMALNO-PRAWNE 1. opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 2. dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: • rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego, • protokoły odbiorów częściowych i końcowych, • kompletny dziennik budowy, • protokoły z pomiarów i sprawdzeń, • zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz aprobatami i certyfikatami, • inwentaryzacja geodezyjna – powykonawcza, • instrukcje obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 3. dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokolarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli zamawiającego. 4. przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekty budowlane i wykonawcze - Załącznik nr 9 do SIWZ; 2) przedmiary robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - - Załącznik nr 11 do SIWZ, 4) pozwolenia i uzgodnienia - Załącznik nr 12 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 7.5. Formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ. 7.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorys ofertowy. 7.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie – etap I
Dodano: 2024-05-08 - Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
Dodano: 2024-04-29 - Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów
Dodano: 2024-03-20 - Roboty budowlane i instalacyjne związane z montażem dwóch drewnianych całorocznych domków wypoczynkowych na potrzeby Centrum Wypoczynku Jordanova w Gołkowicach Górnych 163
Dodano: 2024-02-15 - Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
Dodano: 2024-01-30 - Budowa stawu rekreacyjnego na działce nr ewid. 10484/171 w miejscowości Krościenko nad Dunajcem
Dodano: 2024-01-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 341527K Janowice, Borek-Raciborzany w km 0+560 do 0+808,30 w miejscowości Janowice, Gmina Jodłownik
Dodano: 2023-11-29 - Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie - odcinek A-3
Dodano: 2023-10-26 - Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie - odcinek A-3
Dodano: 2023-09-26 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Zespołu Szkół w Gromniku
Dodano: 2023-09-18