Przetargi.pl
Budowa Centrum Kultury oraz rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej na działkach nr 241/5, 240, 261, 341/4, 241/1, 242/1, 216/2 w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32080 Zabierzów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Rynek 1
    32080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
    REGON: 55195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Kultury oraz rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej na działkach nr 241/5, 240, 261, 341/4, 241/1, 242/1, 216/2 w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kultury oraz rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej na działkach nr 241/5, 240, 261, 341/4, 241/1, 242/1, 216/2 w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów polegająca na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową budynku świadczącego usługi publiczne oraz rewitalizacją obszaru rynku w miejscowości Rudawa na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w podziale na Etapy obejmujące: Etap I pn. „Rewitalizacja rynku i obszaru bezpośrednio przyległego.” Etap II pn.: „Budowa budynku użyteczności publicznej wraz zagospodarowaniem sąsiadującego terenu.” Rewitalizacja rynku i obszaru bezpośrednio przyległego obejmuje między innymi: budowę dwóch zjazdów, przebudowę zjazdu i rozbiórkę zjazdu, budowę drogi wewnętrznej, budowę parkingów, nawierzchni utwardzonych, chodników, schodów terenowych, murów oporowych, małej architektury, wiaty przystankowej, wewnętrznej poza budynkowej instalacji kanalizacji deszczowej i rozbiórkę i budowę instalacji oświetlenia zew., na działkach nr 241/5, 240, 241/1, 242/1, 216/2 oraz rozbiórkę sieci elektrycznej i teletechnicznej naziemnej, oraz budowa sieci elektrycznej i teletechnicznej kablowej na działkach nr 90/1, 91/1, 92/1, 93/1, 101/1, 102/1, 103, 104, 216/2, 231, 232, 233, 238, 240, 241/4, 241/5, 261 Budowa budynku użyteczności publicznej obejmuje między innymi: Budowę budynku, w którym znajdować się będzie: sala wielofunkcyjna, biblioteka z czytelnią oraz świetlica środowiskowa na parterze i sala komputerowa oraz sala dla klubu seniorów i koła gospodyń wiejskich na poddaszu, oraz siedziba OSP, z osobnym wejściem od strony południowej (na kondygnacji częściowo podziemnej). Od strony południowej budynku projektuje się duży taras zewnętrzny, a od strony zachodniej - scenę plenerową. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 549,9m2 Powierzchnia użytkowa budynku: 711,18 m² Kubatura: 5380 m3 Ilość kondygnacji: - nadziemne: (budynek główny usługowy); - podziemne:(część OSP - kondygnacja częściowo nadziemna, poza obrysem budynku głównego) Zakres zamówienia obejmuje swoim zakresem między innymi : ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1. opracowanie harmonogramu prac, planu organizacji budowy i planu BIOZ, 2. organizacja placu budowy, zaplecze socjalno-administracyjne, 3. wykonanie tymczasowych przyłączy prądu i wody na czas budowy, 4. uzyskanie/zawarcie w imieniu Inwestora niezbędnych uzgodnień wymaganych do realizacji inwestycji tj. warunków, porozumień/umów na przebudowy lub przyłączenia do sieci. ROBOTY INSTALACYJNE 1. przebudowa sieci elektrycznych i teletechnicznych napowietrznych na ziemne, zmiana ta narzuca wykonanie nowych przyłączy i WLZ do sąsiadujących budynków, 2. przebudowa kolidujących sieci, 3. przyłącz wody i kanalizacji sanitarnej, 4. przyłącz energetyczny WLZ – to miejsca rozgraniczenia własności, 5. przyłącz gazowy - WLZ – to miejsca rozgraniczenia własności, 6. kanalizacja deszczowa, 7. instalacje wewnętrzne: elektryczna, teletechniczna, fotowoltaiczna, wodna, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazowa, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, solarna, ( częściowo – tylko instalacje niezbędne do wykonania stanu surowego zamkniętego). ROBOTY BUDOWLANE Budowa budynku - stan surowy zamknięty: 1. prace ziemne, fundamentowe, 2. prace konstrukcyjno-budowlane, 3. prace wykończeniowe ( kompletny dach, kompletna stolarka zewnętrzna, kompletne tarasy-izolacje i odwodnienie), 4. zagospodarowanie terenu – pełen zakres dla etapu I i II. PRACE FORMALNO-PRAWNE 1. opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 2. dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: • rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego, • protokoły odbiorów częściowych i końcowych, • kompletny dziennik budowy, • protokoły z pomiarów i sprawdzeń, • zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz aprobatami i certyfikatami, • inwentaryzacja geodezyjna – powykonawcza, • instrukcje obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 3. dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokolarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli zamawiającego. 4. przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekty budowlane i wykonawcze - Załącznik nr 9 do SIWZ; 2) przedmiary robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - - Załącznik nr 11 do SIWZ, 4) pozwolenia i uzgodnienia - Załącznik nr 12 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 7.5. Formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ. 7.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorys ofertowy. 7.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach