Przetargi.pl
„Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie - II”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie - II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu.2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 132/2 i dz. ew. nr 743, obr. Komorów Osiedle przy ul. Kolejowej, 05-806 Komorów.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych dodatkowych kontrolnych badań geotechnicznych;2) likwidację istniejącej sieci energetycznej niskiego napięcia;3) rozbiórkę fragmentu ogrodzenia;4) rozbiórkę nawierzchni skateparku oraz demontaż urządzeń skateparku – Wykonawca zabezpieczy i przewiezie zdemontowane urządzenia skateparku do zeskładowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy (nie dalej niż 5 km od placu budowy), zeskładowane urządzenia będą stanowić własność Zamawiającego; 5) rozbiórkę wolnostojącego budynku sanitarnego;6) likwidację sieci kanalizacyjnej i 6 studzienek kolidujących z budowanym budynkiem;7) budowę budynku kubaturowego na terenie przygotowanym w wyniku rozbiórek;8) zagospodarowanie terenu wokół inwestycji obejmujące:a) budowę nawierzchni: - parkingu, - ścieżek, - placu zabaw b) wraz z towarzyszącą małą architekturą w tym m.in.: - oprawy oświetleniowe, - stojaki rowerowe, - zewnętrzna szafa Rack;9) wycinkę istniejących drzew (dla których Inwestor uzyskał Decyzję nr 564/2021 z dnia 19.10.2021 r. zezwalającą na wycinkę drzew), wykonanie przesadzeń oraz wykonanie nasadzeń;10) przebudowę istniejącej i budowę nowych elementów infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania obiektu budowlanego;11) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń w tym pozwolenia na użytkowanie;12) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4. Realizacja przedmiotu umowy zostanie wykonana na podstawie Decyzji Starosty Pruszkowskiego z dnia 20.04.2022 r., nr 695/2022 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie – budynek usługowy wraz z instalacją gazową, przyłączami: gazowym, energetycznym, teletechnicznym, wodociągowym i kanalizacyjnym oraz zagospodarowaniem terenu w tym wykonanie: 1) dwukomorowego szczelnego zbiornika, 2) skrzynek rozsączających, 3) stojaków na rowery i miejsc postojowych,a także:4) warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej znak 21-G1/WP/01609 z dnia 09.04.2021 r. oraz umowy o przyłączeniu do sieci nr 21-G1/UP/01609/2 z dnia 23.11.2021 r.,5) warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej znak GK.7011.10.2021 z dnia 29.01.2021 r. oraz uzgodnionych w dniu 19.10.2022 r. przez Gminę Michałowice projektów budowy przyłączy wod-kan,6) warunków przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej znak 42833/TTDSILU/P/2022/MZ z dnia 14.10.2022 r. 7) warunków przyłączenia do sieci gazowej znak W400/0000055624/00001/2021/00000 z dnia 30.04.2021 r. oraz umowy o przyłączenie do sieci gazowej nr 31405/06/22/WA370000/0 z dnia 29.06.2022 r.,8) decyzji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak WA. ZUZ.5.4210.324.2021.BM z dnia 17.06.2021 r. o pozwoleniu wodnoprawnym na wykonanie zbiornika retencyjno – rozsączającego,9) Decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 564/2021 z dnia 19.10.2021 r. zezwalającej na wycinkę drzew,10) Zaświadczenia Starosty Pruszkowskiego z dnia 27.04.2022 r. znak WA.6743.6.17.2022.I.MKZ o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia rozbiórki budynku sanitarnego.27. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności:a) konstrukcyjno-budowlanych,b) budowlanych wykończeniowych,c) elektrycznych i elektroenergetycznych,d) w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych,e) instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego np. poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopie umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zwierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, oświadczenie własne Wykonawcy itp.):a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 poz.1510).b) Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;4) natomiast składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;5) w sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz do wykazania, że spełniają one postawione przez Zamawiającego wymagania, określone w pkt. 2. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany;6) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2;7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 poz.1510) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców; 8) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną.28. Wykonawca realizujący zamówienie przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia (kontraktowego), ustanawiającego ochronę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją zadania. 33. WIZJA LOKALNA 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia mogących mieć wpływ na cenę oferty.35. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). Przy czym okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie nasadzeń i urządzenia terenów zielonych oraz zastosowany materiał wynosi (1) jeden rok od daty odbioru końcowego nasadzeń i urządzenia terenów zielonych. 2) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach