GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Reguły, woj. mazowieckie
REGON: 013269290 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu.2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 132/2 i dz. ew. nr 743, obr. Komorów Osiedle przy ul. Kolejowej, 05-806 Komorów.3. Na wykonanie Przedmiotu umowy Gmina Michałowice uzyskała dotację z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych dodatkowych kontrolnych badań geotechnicznych;2) likwidację istniejącej sieci energetycznej niskiego napięcia;3) rozbiórkę fragmentu ogrodzenia;4) rozbiórkę nawierzchni skateparku oraz demontaż urządzeń skateparku – Wykonawca zabezpieczy i przewiezie zdemontowane urządzenia skateparku do zeskładowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy (nie dalej niż 5 km od placu budowy), zeskładowane urządzenia będą stanowić własność Zamawiającego; 5) rozbiórkę wolnostojącego budynku sanitarnego;6) likwidację sieci kanalizacyjnej i 6 studzienek kolidujących z budowanym budynkiem;7) budowę budynku kubaturowego na terenie przygotowanym w wyniku rozbiórek;8) zagospodarowanie terenu wokół inwestycji obejmujące:a) budowę nawierzchni: - parkingu, - ścieżek, - placu zabaw b) wraz z towarzyszącą małą architekturą w tym m.in.: - oprawy oświetleniowe, - stojaki rowerowe, - zewnętrzna szafa Rack;9) wycinkę istniejących drzew (dla których Inwestor uzyskał Decyzję nr 564/2021 z dnia 19.10.2021 r. zezwalającą na wycinkę drzew), wykonanie przesadzeń oraz wykonanie nasadzeń;10) przebudowę istniejącej i budowę nowych elementów infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania obiektu budowlanego;11) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń w tym pozwolenia na użytkowanie;12) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Przedmiotem zamówienia jest również pielęgnacja terenów zielonych przez okres 1 roku od daty odbioru końcowego nasadzeń i urządzenia terenów zielonych.6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności:a) konstrukcyjno-budowlanych,b) budowlanych wykończeniowych,c) elektrycznych i elektroenergetycznych,d) w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych,e) instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18