Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
- Data zamieszczenia: 2020-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.wody.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Informacji Przyrodniczej - budynku biurowo - technicznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w miejscowości Gryfice, w ramach projektu LIFE+ Rega pn.: „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów” (Akcja F.4.) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu biurowo – technicznego - budynku „Centrum Informacji Przyrodniczej”, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w obrębie węzła wodnego w miejscowości Gryfice, powiat gryficki, woj. zachodniopomorskie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 1) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotowych prac i robót budowlanych, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w zakresie: • budowa „CIP”, • wykonanie przyłącza wod-kan, wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną, oraz instalacją centralnego ogrzewania • wykonanie zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, wraz z instalacją teleinformatyczną, wentylacją mechaniczną, oraz instalacją antywłamaniową, • wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne, • zagospodarowanie terenu, 2) Zamówienie obejmuje ponadto: • geodezyjne wytyczanie i inwentaryzację powykonawczą, • wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących, • wyznaczenie niezbędnych tras dojazdowych, przejazdowych, i dróg technologicznych, prowadzących do terenu budowy lub zaplecza budowy, • organizację, odpowiednie (zgodne z przepisami) oznakowanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie terenu budowy i zaplecza budowy, miejsca składowania materiałów, dróg dojazdowych, itp.– w zależności od przyjętej technologii wykonania, wraz z inwentaryzacją stanu istniejącego, co przedstawi Zamawiającemu w formie dokumentacji fotograficznej, • uporządkowanie terenu budowy i zaplecza budowy po zakończeniu robót, wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego lub uzgodnionego z właścicielem terenu, którego stan został naruszony, • wykonanie tablicy informacyjnej obejmującej niezbędne loga, nazwę zadania i źródła finansowania według treści uzgodnionej z Zamawiającym oraz jej zamontowanie na ścianie budynku CIP, • dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej wystąpienie do Starostwa Powiatowego z wnioskiem o pozwoleniu na użytkowanie, w tym mapy geodezyjnej powykonawczej oraz protokołów odbiorów branżowych, a także atestów i certyfikatów dla materiałów użytych w przy realizacji robót objętych przedmiotowym zamówieniem, 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki 9, 9a-9g, do SIWZ, w szczególności: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) Projekt architektoniczno-budowlany budynku wraz z projektem zagospodarowania terenu, wraz z niezbędna dokumentacją – Załącznik nr 9a do SIWZ, 3) Projekt branży sanitarnej wraz z projektem budowlanym przyłącza wodn.-kan. - Załącznik nr 9b do SIWZ, 4) Projekt branży elektrycznej wraz z niezbędną dokumentacją - Załącznik nr 9c do SIWZ, 5) Przedmiar robót dla każdej branży - Załącznik nr 9d do SIWZ, 6) STWiORB dla każdej branży - Załącznik nr 9e do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej); 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Harmonogram realizacji projektu stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdziale XII pkt 5 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6) ppkt 1 i 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 6) ppkt 1 i 2 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 6) ppkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w III.4) oraz III.5) , jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm. 352).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20 - SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-03-13 - „Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie”
Dodano: 2024-03-12 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chądzyny Kuski
Dodano: 2024-02-23 - „REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
Dodano: 2024-02-16 - Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia
Dodano: 2024-02-09 - Wielobranżowa przebudowa i modernizacja pomieszczeń Oddziału Kardiologii Inwazyjnej Kliniki Kardiologii ... w formule „zaprojektuj – wybuduj - wyposaż” w ramach zadań inwestycyjnych (...)
Dodano: 2024-02-08 - Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie
Dodano: 2024-01-02 - Zaprojektowanie i wykonanie robót na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap I
Dodano: 2023-12-21