Przetargi.pl
Budowa budynku żłobka w Pieszycach oraz Budowa demonstracyjnego budynku przedszkola z częścią żłobkową w Pieszycach

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58250 Pieszyce, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 748 367 230
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2
    58250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 748 367 230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku żłobka w Pieszycach oraz Budowa demonstracyjnego budynku przedszkola z częścią żłobkową w Pieszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający realizując cele publiczne polegające na zapewnieniu dzieciom miejsc w żłobku i w przedszkolu złożył dwa odrębne WNIOSKI o dofinansowanie z dwóch różnych programów pomocowych UE. Stąd też dla jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego pojawiła się potrzeba opracowania dwóch odrębnych PFU a całe przedsięwzięcie zostało podzielone na dwa zadania. Stąd też zawarto dwie odrębne Umowy o dofinansowanie z środków UE. Odrębne Umowy nakładają na Zamawiającego obowiązek prowadzenia dla poszczególnych zadań odrębnych rozliczeń finansowych i odrębnej realizacji pozostałych obowiązków wynikających z przywołanych powyżej Umów. Inwestycja realizowana jest w systemie Zaprojektuj i Wybuduj, stąd też Wykonawca na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej wykona roboty budowlane. Obowiązkiem Wykonawcy będzie w szczególności : - opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych, - opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenia na budowę, nadzór autorski; - opracowanie branżowych projektów wykonawczych wraz z projektami aranżacji wnętrz: szatni, toalet, kuchni, ciągów komunikacyjnych; - sporządzenie STWiOR wraz z przedmiarami; - uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wbudowanie demonstracyjnego budynku realizującego dwie funkcje: żłobka i przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, zjazdem z drogi publicznej i niezbędną infrastrukturą techniczną; - uzyskanie bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu; - Opracowanie Dokumentacji Eksploatacyjnej obiektu oraz zainstalowanych urządzeń. Obiekt usytuowany będzie przy ul. Piotra Własta w Pieszycach. Budynek podzielony jest na dwa funkcjonalne zadania nazwane na potrzeby realizacji Umów o dofinansowania : 1) Zadanie nr 1: Budowa budynku żłobka w Pieszycach; 2) Zadanie nr.2: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkola z częścią żłobkową w m. Pieszyce. Wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe obiektu: Łączna powierzchnia netto obiektu wynosi 2119,00 m2; w tym: • powierzchnia netto żłobka 551m2 ( parter 551 m2, pierwsze piętro 0 m2) w tym powierzchnia ruchu: 130m2; udział powierzchni ruchu w powierzchni netto- 23,59%( ustalona maksymalna wartość 30%); - kubatura brutto części żłobkowej: 2590m3 • powierzchnia netto przedszkola: 1568m2 w tym: - parter: 1052m2 ( powierzchnia ruchu: 266,00m2) - pierwsze piętro: 516 m2 ( powierzchnia ruchu: 153m2) udział powierzchni ruchu w powierzchni netto- 26,72%( ustalona maksymalna wartość 30%) - kubatura brutto części przedszkolnej: 7240m3 W części przedszkolnej projektuje się sale przedszkolne, salę wielofunkcyjną, pomieszczenia dla pracowników, toalety ogólnodostępne oraz pomieszczenia magazynowe i pomocnicze. W części żłobkowej projektuje się sale żłobkowe, pomieszczenia dla pracowników, pomieszczenia pomocnicze, kuchnię oraz pomieszczenia techniczne, kotłownię. Przedmiotowy budynek użyteczności publicznej powinien spełniać wymagania obiektu demonstracyjnego o podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej. Przez podwyższone parametry charakterystyki energetycznej należy rozumieć ograniczenie zapotrzebowania budynków na energię użytkową wyłącznie do celów ogrzewania do poziomu maksymalnie 15kWh/(m2rok), obliczone zgodnie z zasadami określonymi w normie PN EN 13790 : 2009. Realizowane przedsięwzięcie wynika z Planów Gospodarki Niskoemisyjnej. Budynek, jako obiekt demonstracyjny o podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej, ma za zadanie uświadomienie istoty rozważnego projektowania, a co za tym idzie ograniczenia zapotrzebowania budynków na energię użytkową. Ponadto wybudowany obiekt ma spełniać następujące wskaźniki wynikające z wniosku o dofinansowanie: I. Wskaźniki kluczowe: Wskaźniki produktu: 1). Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością 1 2). Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE 1 3). Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z OZE 1 II. Wskaźniki specyficzne dla projektu: Wskaźniki rezultatu: 1). Poziom oszczędności energii kWh/rok 47.296,08 2). Poprawa jakości powietrza CO2 tony równoważnika CO2/rok 7,04 3). Poprawa jakości powietrza PM10 kg/rok 0,08 Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( OPZ) zawiera Rozdział III SIWZ oraz Program Funkcjonalno- Użytkowy z 22.06.2017r. opracowany przez Instytut Zarządzania i Samorządności stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców na podstawie umów o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót na terenie placu budowy, czyli tzw. pracowników fizycznych. Powyższy wymóg nie dotyczy: projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 140 000 zł (słownie złotych: sto czterdzieści tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Dzierżoniów, Nr rachunku 02 9527 0007 0036 6063 2000 0005 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. Budowa budynku żłobka i demonstracyjnego budynku przedszkola z częścią żłobkową w m. Pieszyce „i znaku postępowania : …………. b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pieszyce zaś kopia załączona do Oferty. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp . 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo(wymienić wszystkich partnerów) i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest dołączyć do Oferty aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (wzór: Załącznik Nr 4 do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Informacje zawarte w Oświadczeniu (Załącznik nr 4) będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, składa także Oświadczenia (Załącznik nr 4) złożone przez te podmioty(oddzielne Oświadczenie przez każdy podmiot). Oświadczenie innego podmiotu musi być wypełnione i zawierać informacje na temat tego podmiotu w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu weryfikację podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, odrębne Oświadczenie (Załącznik Nr 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają łączne spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo ( oryginał) musi mieć formę pisemną i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6. W pkt.7 FORMULARZA OFERTY ( Załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca zamieszcza informacje o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 7. Jeżeli w Oświadczeniu ( Załącznik nr 4 do SIWZ) Wykonawca wskaże Podwykonawców wówczas w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, każdy z podwykonawców składa także oddzielne Oświadczenie ( Załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zaleca się dołączenie do Oferty – sporządzonego przez Wykonawcę szczegółowego zestawienia (spisu) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp. 9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 Rozdział IV SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który powołuje się na zdolności lub sytuacje innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczeń o których mowa w ust. 1. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeni, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach