Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471 , fax. 483 620 532
- Data zamieszczenia: 2017-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471, fax. 483 620 532
REGON: 67022345100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku zaplecza sportowego oraz filii żłobka przy ul. Michałowskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zaplecza sportowego oraz filii żłobka przy ul. Michałowskiej w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksową budowę nowego budynku, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wykonanego w technologii tradycyjnej z osobnym wejściem dla części zaplecza sportowego i osobnym dla filii żłobka. 2) Powierzchnia zabudowy – ok. 1.026,91 m2, powierzchnia użytkowa obiektu – ok. 868,80 m2, kubatura obiektu – ok. 2.606,40 m3. 3) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi (z wyłączeniem: przyłącze c.o. zrealizuje RADPEC S.A. w ramach umowy przyłączeniowej, przyłącze energetyczne zrealizuje Rejon Energetyczny Radom). 4) Usunięcie kolizji polegające na przebudowie linii energetycznej SN i nn. (w uzgodnieniu z Rejonem Energetycznym Radom). 5) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu zjazdu z drogi publicznej, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia terenu, ogrodzenia terenu oraz placu zabaw. UWAGA: Zamawiający informuje, iż limit finansowy na rok 2017 nie przekracza kwoty 2.350.000 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia lub innych oszczędności uzyskanych przez Zamawiającego w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż. wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy, 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego, c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty malarskie, glazurnicze, posadzkarskie, termoizolacyjne oraz roboty dot. instalacji i sieci: wod-kan., c.o. i wentylacyjnych, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- " Rozbudowa szkoły podstawowej w Miedniewicach – etap III”
Dodano: 2024-07-01 - "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 634 na odc. w km 32+638,92-32+891,95 oraz dr. woj. nr 635 na odc. w km 12+152,92-12+284,00 na terenie miasta Wołomin " – nr postępowania 099/24
Dodano: 2024-06-27 - Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-06-26 - „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Ulasku o budynek Sali gimnastycznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-06-25 - „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
Dodano: 2024-06-21 - Budowa budynku Centrum Bezpieczeństwa w Latowiczu gmina Latowicz
Dodano: 2024-06-04 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-06-03 - Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik od km 0+000 do km 0+928,60
Dodano: 2024-05-28 - „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
Dodano: 2024-05-26