Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik od km 0+000 do km 0+928,60

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    REGON: 670223379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik od km 0+000 do km 0+928,60
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa – Beźnik od km 0+000 do km 0+928,60. Zadanie jest współfinansowane z środków z budżetu Województwa Mazowieckiego na zadania z zakresu budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego, poboczy z kruszywa oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego. 1) Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – D; kategoria ruchu – KR1. Na odcinku od km 0+000 do km 0+928,60 droga jednojezdniowa o jednym pasie ruchu, przeznaczonym dla ruchu w obu kierunkach z mijankami; szerokość jezdni 3,5 m ( na mijankach w km: 0+015, km 0+408,23, km 0+822,50, jezdnia poszerzona do 5 m); Pobocza obustronne z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m; Wzdłuż drogi rowy drogowe otwarte; 2) Konstrukcja elementów drogi. Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+928,60. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości do 20 cm. Pobocza – pobocza obustronne z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Szerokość poboczy 0,75 m. Zjazdy – dostęp do drogi z istniejących zjazdów oraz do każdej działki. Szerokość jezdni zjazdów 3,5 m z obustronnymi poboczami o łącznej szerokości 5 m. Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej polegająca na rozbiórce i ponownym ułożeniu kostki betonowej na warstwie wyrównawczej z podsypki cementowo – piaskowej w celu dowiązania wysokościowego do nawierzchni drogi. Konstrukcja jezdni zjazdów indywidualnych w obszarze zabudowanym: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm; Pobocza wzdłuż zjazdów: nawierzchnia z kruszywa naturalnego grubości 10 cm. Konstrukcja jezdni zjazdów indywidualnych poza obszarem zabudowanym: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm; Pobocze wzdłuż zjazdów: nawierzchnia z kruszywa naturalnego grubości 10 cm. Konstrukcja jezdni zjazdów publicznych: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości do 20 cm; Pobocze wzdłuż zjazdów: nawierzchnia z kruszywa naturalnego grubości 10 cm. Odwodnienie drogowe. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo i nie przewiduje się zmian w istniejącym systemie odwodnienia. Przebudowa przepustów zlokalizowanych odpowiednio: w km 0+004 pod koroną drogi; przepust przedłużony o 3m, rurami PVC o średnicy 40 cm, ułożonymi na ławie z kruszywa naturalnego grubości 25 cm, zamontowane zakończenia prefabrykowane, żelbetowe ścianki czołowe. Przepust usytuowany w km 0+634 pod koroną drogi; przedłużony o 6 m, rurami PVC o średnicy 60 cm, ułożonymi na ławie z kruszywa naturalnego; na wlocie i wylocie ścianka czołowa. Czyszczenie zatkanych, niedrożnych rowów dochodzących do przepustów na długości 20 m. Oznakowanie – pionowe, obejmuje w szczególności: ustawienie słupków do znaków i montaż tarcz znakowych. Wykonanie oznakowania, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu w zakresie zadania: Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik.Uwaga! Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi, nie przewidziane dokumentacją projektową, do wykorzystania do celów przebudowy drogi, stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Wykonanie kanału technologicznego z rur PCV 110 mm ze studniami SK-1 o wymiarach 60x60 cm,z z elementów prefabrykowanych (2 elementowych) z ramą i pokrywą typu ciężkiego, usytuowanymi na początku, końcu oraz w miejscach załamania kanału. Kanał zlokalizowany pod poboczem, po stronie lewej, na głębokości 1 m. Długość kanalizacji – 917 m; Ilość studni kablowych – 15 szt. 4) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, nr ewid. dz.: 830/1, obręb Beźnik, nr 0022 , jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych elementów drogi, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty: a) Projekt budowalny. Zagospodarowanie terenu Projekt architektoniczno – budowlany - Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa – Beźnik. b) Projekt wykonawczy. Zagospodarowanie terenu Projekt architektoniczno – budowlany - Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa – Beźnik c) Szczegółowe specyfikacje techniczne - Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik d) Projekt stałej organizacji ruchu - Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. 4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. 6. Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: 1) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z położeniem warstw nawierzchni asfaltowych, wykonanie poboczy. 3) Obowiązki wykonawcy oraz uprawnienia kontrolne zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ projekt umowy. 8. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ. 3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze 75 9145 0001 2003 0000 1103 0005.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.2. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.3. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – to znaczy wykażą, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" ( t. j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z pn. zm.) polegającą na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości robót co najmniej 400000,00 PLN i udokumentują, że robota ta została wykonana w sposób należyty.2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy, i posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach