Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza sportowego na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3256800 , fax. 032 3256809
  • Data zamieszczenia: 2015-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 032 3256800, fax. 032 3256809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza sportowego na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: Budowa budynku zaplecza sportowego na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. B. Określenie przedmiotu zamówienia: a) rozbiórka istniejącego budynku szatni (budynek parterowy, o wym. 20,0m x 5,0m x 3,5m, murowany, dach płaski kryty papą), b) budowa nowego budynku zaplecza (budynek parterowy, niepodpiwniczony, murowany, o wym. 22,75m x 12,25m x 6,41m, dach dwuspadowy), c) wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod.-kan., c.o., gazowej, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, wraz z montażem osprzętu i armatury, d) przebudowa przyłącza energetycznego (przeniesienie zasilania na nową ścianę budynku), e) wykonanie przyłącza gazu (od skrzynki gazowej w ogrodzeniu do budynku), f) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkiem sieci oraz przepompownią ścieków, g) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej (odprowadzenie wód opadowych z dachu budynku zaplecza oraz z powierzchni terenu - wpusty uliczne), h) wyposażenie obiektu w podstawowe urządzenia i sprzęt, w tym: kocioł c.o. gazowy z zamkniętą komorą spalania, pojemnościowy podgrzewacz wody (zbiornik stojący V=500l), wentylatory i nagrzewnice, urządzenia sanitarne, osprzęt elektryczny, i) zagospodarowanie terenu: chodnik oraz utwardzenie terenu pod planowane trybuny, ciąg pieszo-jezdny od bramy wjazdowej do budynku; nawierzchnia z kostki betonowej, j) dostawę i montaż kontenera biurowego (szt.1) dla sędziów na okres budowy wraz z przyłączem do instalacji elektrycznej, k) dostawę i montaż garażu blaszanego o wym. 3,00 x 5,00m (szt.1) wraz z utwardzeniem podłoża, l) remont schodów betonowych terenowych (na skarpie), m) opracowanie i dostarczenie świadectwa energetycznego budynku, n) opracowanie instrukcji p.poż. oraz wyposażenie i oznakowanie obiektu w niezbędny sprzęt p.poż. zgodnie z instrukcją p.poż., o) obsługa geodezyjna (przez uprawnione służby geodezyjne) obejmująca wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą z wkartowaniem na mapy zasobów geodezyjnych, p) wykonanie wszelkich pozostałych prac (w tym budowlano-montażowych, porządkowych) niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, wynikających z przekazanej dokumentacji projektowej bądź obowiązujących przepisów, q) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku A do SIWZ. 2. Podane w szczegółowym opisie nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Zamawiający żąda by zabudowane materiały były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 5. Zalecane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 6. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz.1409), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. C. Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy poprzez wypełnienie pkt. 10 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (tj. na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe podwykonawcy) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców na których zasoby się powołuje poprzez wypełnienie pkt. 11 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Umowa o podwykonawstwo - należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także miedzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 7. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo (której przedmiotem są roboty budowlane), których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały określone w załączniku nr 9 tj. w ogólnych warunkach umowy. 8. Zamawiający wymaga by umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała zapisy dotyczące: a) oznaczenia stron umowy, b) zakresu przedmiotu robót powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, c) terminu realizacji robót, d) wysokości wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy oraz zasad płatności za wykonane roboty, z zastrzeżeniem że rodzaj wynagrodzenia musi być tożsamy z rodzajem wynagrodzenia płatnym Wykonawcy przez Zamawiającego tj. wynagrodzeniem ryczałtowym. e) terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy z zastrzeżeniem, że termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, f) warunków odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że umowa z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą zostanie rozwiązana w przypadku rozwiązania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, g) oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, że zapoznał się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotu umowy, h) zasad zawierania umów z dalszymi Podwykonawcami. 9. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi w przypadku gdy wartość umowy o podwykonawstwo jest mniejsza niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł brutto. 10. Zamawiający zastrzega by zapisy umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo nie były sprzeczne z zapisami umowy pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 22.12.2015r. do godz. 12.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 69 8435 0004 0000 0000 6145 0023 z oznaczeniem: Budowa budynku zaplecza sportowego na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 22.12.2015r. do godz. 12.45. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium (oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2) należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 8.00-13.00 bez przerwy. 7. W przypadku uchybienia ww terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach