Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg
- Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
ul. Rynek 1
32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
REGON: 55195800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA KLUBU SPORTOWEGO NA DZIAŁCE NR 35 W MIEJSCOWOŚCI ALEKSANDROWICE – Etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa budynku zaplecza klubu – etap III, obiekt wolnostojący, parterowy, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Budynek zaliczany jest do obiektów użyteczności publicznej i służyć będzie jako zaplecze szatniowo-sanitarne dla zawodników, sędziów i działaczy klubowych oraz zaplecze magazynowe dla boiska sportowego. Budowa w trakcie realizacji, budynek w stanie „deweloperskim”. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku 170,03 m2 Powierzchnia użytkowa 274,91 m2 Kubatura 1240 m3 3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekty budowlane i wykonawcze i STWIORB - Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) przedmiary robót - Załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000. zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 8.5. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 8.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorys ofertowy. 8.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 10001 i 10002 w miejscowości Szczepanowice - postępowanie IV
Dodano: 2024-07-25 - Modernizacja budynku w Gródku nad Dunajcem – wprowadzenie funkcji społecznych
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki w Trzcianie oraz Domu Strażaka w Trzcianie - etap 1.
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki w Trzcianie oraz Domu Strażaka w Trzcianie - etap 1.
Dodano: 2024-06-20 - Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
Dodano: 2024-05-26 - Modernizacja budynku zabytkowego Ratusza w Skawinie
Dodano: 2024-05-20 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących „Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusz Kościuszki w Nowym Targu”.
Dodano: 2024-05-14 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących „Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
Dodano: 2024-04-23 - Likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zielonkach – dostawa i montaż windy wraz z pracami budowlanymi, adaptacyjnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-26