Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza dla kompleksu sportowego w Żarnowcu

Urząd Gminy w Żarnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Żarnowiec, ul. Krakowska 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6449288 , fax. 032 6449320
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żarnowcu
    ul. Krakowska 34 34
    42-439 Żarnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 6449288, fax. 032 6449320
    REGON: 00055144400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza dla kompleksu sportowego w Żarnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku zaplecza dla kompleksu sportowego w Żarnowcu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania zawiera: dokumentacja projektowa,przedmiary robót oraz opisy i specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Lokalizacja obiektu robót: Obręb ewidencyjny Żarnowiec gmina Żarnowiec pow. Zawiercie woj. śląskie, Przewidywany zakres robót : przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, Betonowanie, Roboty murarskie, Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych , Tynkowanie, Instalowanie sufitów podwieszanych, Roboty malarskie, Kładzenie płytek, Instalowanie drzwi i okien, Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej, Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Hydraulika i roboty sanitarne, Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 12 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać oferenci: - w postępowaniu przetargowym mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz inne, zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - wypełnią druk OFERTA ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - załączą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót - załączą harmonogram rzeczowo-finansowy robót - przedstawią wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia w tym posiadających stosowne uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z Prawem budowlanym dla osób pełniących funkcje kierownicze. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot - dołączą zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - udokumentują , że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, roboty budowlane o podobnym charakterze i technologii jak obiekt stanowiący przedmiot zamówienia przed dniem postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz załączą od poprzednich zamawiających dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. - udokumentują, że firma znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą jednak niż 20% wartości oferowanej netto wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedstawią dokument potwierdzający wysokość kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. - wpłacą wadium. - akceptują warunki umowy - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone przedmiary, jako załącznik Nr 2. Sposób obliczenia ceny oferty podaje punkt 5 specyfikacji. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3 Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zgodnie z załącznikiem Nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz (wg załącznika Nr 5) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat - robót budowlanych o podobnym charakterze i technologii jak obiekt stanowiący przedmiot zamówienia przed dniem postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty od poprzednio zamawiających potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Wypełnione Oświadczenie oferenta - zał. Nr 6.. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - na kwotę nie mniejszą jednak niż 20% wartości oferowanej netto wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. Oferenci zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez okres planowanej realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Dowód wpłaty wadium dołączony do koperty w formie oryginału lub kserokopii, w której znajduje się oferta. Brak dołączonego dowodu wpłaty powoduje wykluczenie oferenta. Nr konta, na które należy zwrócić wadium w przypadku wpłaty wadium w gotówce. Wszystkie dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz być sporządzone w języku polskim lub muszą być załączone tłumaczenia sporządzone przez przysięgłych tłumaczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach